Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

τα νεα μου

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:28 π.μ.
Καλημερα , καλη Κυριακη , και καλη εβδομαδα να εχουμε ! Λοιπον λοιπον , οι αγαπημενες μου γιορτες περασαν κι ερχονται πυρετωδως οι Αποκριες.Δεν εχω καταλαβει ακομα αν μου αρεσουν οι Αποκριες , οσο ημουν παιδι εκανα σαν παλαβο να παρω τη στολη να παω στο παρτυ, στους χορους που διοργανωνε το σχολειο και γενικοτερα σε οποιαδηποτε αλλη εκδηλωση . Τελος παντων οταν καταληξω θα σας το πω. Τον τελευταιο καιρο απο τοτε που δηλαδη, εφυγα απο το εργαστηρι που δουλευα ως γραμματεας για να μην πω καλυτερα ως καθαριστρια, εμεινα χωρις δουλεια . Για λιγο ομως για πολυ λιγο, διοτι , οποιος θελει να δουλεψει βρισκει και δεν κολωνει πουθενα, μεσω μιας γνωστης λοιπον που ηδη εργαζοταν στην εταιρια, εκανα μια συνεντευξη με την διευθυντρια προσωπικου μου ειπε να περασω την επομενη εβδομαδα για την εκπαιδευση, εδωσα και το test ολοι μας δηλαδη , περασα και να μαι απο τις 13-01 να εργαζομαι αξιοπρεπως σε μια δουλεια που δεν με χλευαζουν , δεν με ειρωνευονται και δεν με βαζουν να καθαριζω συνεχως , δεν θελω να επεκταθω αλλο αλλα μια μερα θα βγαλω τα εσωψυχα μου για το πως περασα εκει αν και δεν ειναι καθλου σωστο αλλα χεστηκα, εγω γυρνουσα σπιτι μου και δεν μπορουσα να κουνηθω απο τους πονους στα χερια μου, ειναι πολυ ευκολο να δινεις διαταγες απο την καρεκλαρα σου, βρε ουστ , στο κατω κατω δεν πηγα να δουλεψω και στη NASA .Το ενα ευχαριστο νεο λοιπον ειναι το οτι βρηκα δουλεια , η εταιρια ασχολειται με τηλεφωνικες υπηρεσιες, κι επειδη δουλευω απο μια σταλια παιδι , βρηκα παλιους συναδελφους απο μια παλια εταιρια που δουλευα πριν απο 6 χρονια κι ετσι το περιβαλλον μοιαζει πιο φιλικο αφου ειναι ακομα αρχη για μενα. Και το αλλο ευχαριστο ειναι οτι.................... η νυφη μου ειναι παλι εγκυος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ουτε ενα χρονο διαφορα δεν θα εχουν τα μαναρακια μου. Με το καλο να ερθει και το αλλο το μωρακι μας.

9 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 7:42 π.μ. είπε...

Χαίρομαι αφάνταστα για σένα κορίτσι μου που έφυγες απο κάπου που αισθανόσουνα τόσο άσχημα.Έχεις δίκιο, όποιος θέλει να δουλέψει δεν χάνεται, μπράβο σου .Και η νύφη σου να το χαίρεστε το μωράκι, γερό και δυνατό να είναι.Καλή εβδομάδα φίλη μου!

Γιαγιά Αντιγόνη on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 11:49 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου, χάρηκα που βρήκες αυτό που σου άξιζε.
Να τα βγάλεις τα εσώψυχα σου, μη τα κλειδώνεις.
Ετσι, γιατί μια μορφή ρατσισμού και εκμετάλλευσης είναι όλοι οι κλέφτες της αξιοπρέπειας μας....

Με το καλό και το δεύτερο ανηψούδι!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 11:51 π.μ. είπε...

με το καλό να έρθει και το δεύτερο μωράκι, όσο για τη δουλειά σίγουρα είναι βαρετό και πολύ άσχημο να εργάζεσαι σε αφιλόξενο περιβάλλον όπου το μόνο που θέλουν είναι να σε εκμεταλεύονται, οπότε καλά έκανες και άνοιξες φτερά για αλλού, καλή επιτυχία στη νέα δουλειά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 3:00 μ.μ. είπε...

@αχτιδα
χιλια ευχαριστω κα Γεωργια , χιλια ευχαριστω , δουελια υπαρχει γαι ολους , διαθεση δεν υπαρχει η οποια φερνει στα υψη την ανεργια, λιγοτερο απο 10 μερες εμεινα χωρις δουλεια , υπομονη και επιμονη χρειαζεται καλη εβδομαδα και σε σας

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 3:01 μ.μ. είπε...

@γιαγια αντιγονη
το παν ειναι να εργαζεσαι σε ενα περιβαλον που σε σεβονται και σε μιλουν ομορφα, ολοι εχουμε σκυψει το κεφαλι στη δουλεια μας ολοι, αλλα αυτο που ζουσα εκει ηταν ανεπιτρεπτο, θα τα πω ολα εν καιρω , φιλια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 17 Ιανουαρίου 2010 στις 3:04 μ.μ. είπε...

@γαστεροπληξ
ευχαριστω πολυ για τις ευχες, το βαρετο ειναι το λιγοτερο να το νιωθεις σε μια δουλεια, το χειροτερο ειναι να σε χλευαζουν μ να σε ιρωνευονατι και να παιζουν μαζι σου με ανισους ορους, δηλαδγη φουλ κομπλεξ και εγωισμος, δε πειραζει παμε για αλλα , πολυ καλυτερα φιλια πολλα

mia maria on 18 Ιανουαρίου 2010 στις 5:23 π.μ. είπε...

Καλή εβδομάδα! Όλα τα καλά μαζί! Εύχομαι τα καλύτερα στη νέα σου δουλειά! Με το καλό το νέο μωράκι, να είναι γεροί και οι δύο.

Πλεκτο Εγκωμιο on 19 Ιανουαρίου 2010 στις 8:23 π.μ. είπε...

Φιλάκια πολλά πολλά πολλά και οτι καλύτερο εύχομαι στη νύφη σου!! Όσο για τη δουλεία σου τα έχουμε πει και απο κοντά και συμφωνω μαζί σου!!! Τι θα γίνει πότε θα τα ξαναπούμε απο κοντά;;; Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!

kiki on 20 Ιανουαρίου 2010 στις 3:21 μ.μ. είπε...

Αφού βρήκες άλλη δουλειά, όλα είναι τέλεια! Με το καλό να έρθει το νέο ανιψάκι!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare