Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

καλη εβδομαδα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:33 μ.μ.
Καλησπερα σε ολους, σημερα ειχα μια πολυ γεματη μερα και ελαφρως χειρωνακτικη. Τι εννοω? αρχικα σηκωθηκα το πρωι μαγειρεψα αρνακι με μακαρονια στο φουρνο και στη συνεχεια κατα τις 14.00 , κατεβηκα στο Kangaroo , μιας κι επρεπε να παρακολουθησω ενα σεμιναριο felt επανω σε μεταξωτες μαντιλες... καταπληκτικο ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω, η κα Ροδουλα η δασκαλα μας , ηταν για μια ακομα φορα μοναδικη, ηρεμη με την αυρα του καλλιτεχνη. Οι δημιουργιες μας φοβερες, τα χρωματα, τα σχεδια, η φαντασια ανακατευτηκαν και μας εδωσαν ενα μαγευτικο γεματο δημιουργια απογευμα. Οι ωρες αρκετες μα αξιζαν τον κοπο. Τις δυο επομενες ημερες θα παρακολουθησω κοσμημα απο felt σε ιδιαιτερο επιπεδο,. Προσπαθω αρκετα γιατι, θελω να το εξελιξω επαγγελματικα. Γυρισα λοιπον κατα τις 21.15 αποτελειωσα το φαγητο, φαγαμε και τωρα εχω βαλει μπρος να κανω γλυκο του κουταλιου δαμασκηνο με τη συνταγη της μικρης κουζινας, πηρα αρκετο περιπου 3 1/5 κιλα , για να δουμε πως θα γινει . Θα σας χρωσταω και αυτη την φωτογραφια . Καλη εβδομαδα να εχουμε γεματη κεφι και δημιουργια. Σας φιλω !!!!!

21 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός on 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:52 μ.μ. είπε...

Για μια καλησπέρα πέρασα.Καλώς σε βρίσκω.Καλή εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ on 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:52 μ.μ. είπε...

Καλή βδομάδα Ασπα μου!
Και καλή επιτυχία στο γλυκάκι σου!
Φιλιά!

πουαντερι on 20 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:13 μ.μ. είπε...

Καλημερα! Περνα να παρεις το βραβειο σου.

Global Greek on 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:46 π.μ. είπε...

Καλή εβδομάδα και καλές δημιουργίες!

Πλεκτο Εγκωμιο on 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:32 π.μ. είπε...

Η πρώτη σου μαθήτρια θέλω να είμαι εγώ!! Ποτε αρχίζουν οι εγγραφές;

kiki on 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:58 π.μ. είπε...

Καλή εβδομάδα Άσπα! Ό,τι μπορείς να φανταστείς με δαμάσκηνο έφτιαξα κι εγώ το σκ! Καλή επιτυχία.

mia maria on 21 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:05 π.μ. είπε...

Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλή επιτυχία στο γλυκό!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σας βρίσκω.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

Truthseeker.Vasiliki on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:37 π.μ. είπε...

Την καλησπέρα μου Άσπα
και καλοφάγωτο το γλυκό που ήδη τώρα έχεις φτιάξει.
Καλή επιτυχία με τις δημιουργίες που ξεκίνησες και παρακολουθείς.
Ενδιαφέρουσες τις βρίσκω.
Φιλιάαα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:12 μ.μ. είπε...

@Theogr ο κηπουρος
καλως ορισες, καλο χειμωνα , σΙγουρα θα τα λεμε παρεα με αχνιστο καφε στο PC.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:14 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
δεν πετυχε το γλυκακι μου, και το εκανα με τοση φροντιδα, δεν εδεσε το σιροπι, παερολο που το παλεψα, κι επειδη θυμωσα με τον ευατο μου που δεν τα καταφερα, εκανα καρυδοπιτα πριν λιγο, αλλα δεν εχει κρυωσει για να δοκιμασουμε.φιλια πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:14 μ.μ. είπε...

@πουαντερι
μαρακι μου ευχαριστω πολυ πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:15 μ.μ. είπε...

@Global Greek
καλη εβδομα δα να εχεις κι εσυ, φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:16 μ.μ. είπε...

@πλεκτο εγκωμιο
λυπαμαι αλλα συμπληρωθηκαν ολα τα τμηματα, στο επομενο ετος ισως ..........
θα τα πουμε το Σαββατο ?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:17 μ.μ. είπε...

@kiki
κικιτσα μου καλη , χρυσοχερα μου εσυ, το δικο μου το γλυκο ειχε απολυτη αποτυχια, το λεω ευθεως πολυ ζηλευω που εφτιαξες τοσα πραγματα με δαμασκηνα το σκ, αλλα μηπως τελικα ειμαι αχρηστη?
καλο υπολοιπο βδομαδας να εχουμε

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:18 μ.μ. είπε...

@big mama
καλη εβδομαδα, οσο για το γλυκο μου διαβασε στα παραπανω σχολια, γιατι , αν ατα επεναλαβω θα βαλω τα κλαματα , καλο βραδυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:25 μ.μ. είπε...

@Ανεμοδουρα
καλως ορισες , θα πινουμε συχνα καφε το χειμωνα, φιλια πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 22 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:27 μ.μ. είπε...

@VASILIKI
καλησπερα , σιγουρα θα διαβασατε την πορει του γλυκου αλλα θα το φαμε , οσο για τις αλλες δημιουργιες πραγματικα αξιζε τον κοπο τοση κουραση και τοσος πονος στα χερια, θα σας εξηγησω σε επομενη αναρτηση !

Δημιουργία on 23 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:24 μ.μ. είπε...

Καλη δυναμη να εχεις κοριτσι μου.Καλη επιτυχια στο γλυκακι σου.

Unknown on 24 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:11 π.μ. είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣTO FELT ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

ΑΧΤΙΔΑ on 24 Σεπτεμβρίου 2009 στις 7:15 π.μ. είπε...

Ειπα να δοκιμάσω το δαμάσκυνο μα βλέπω δεν έγινε ακόμα ..θα ξανάρθω αύριο έχε μου το πιατάκι έτοιμο και κρύο νεράκι.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare