Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ειμαι αρρωστη....

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:50 π.μ.
Καλησπερα σε ολους!!!!!!!! Ειμαι σπιτι σημερα γιατι με ταλαιπωρει μια ρημαδα ιωση της εποχης, η γριπη των χοιρων δε πρεπει να ειναι διοτι , δεν εχω πυρετο, αλλα απο τα υπολοιπα συμπτωματα να φαν κι οι κοτες.Που την αρπαξα ουτε και ξερω, εγω λεω απο το τραινο που κυκλοφορει χολερα εκει μεσα Θεε μου, πως αντεχουμε με τοσο κοσμο και τοση κακοσμια. Τελος παντων , μεχρι εχθες στις 21.00 ημουν μια χαρα με ενα βαρος στο στομαχι μου, ηπια μια σοδα μαγειρεψα κιολας , αλλα μετα χαλασμος .Κι οποτε μαγειρευω φακες κατι συμβαινει και δεν τις τρωω , ειχα κανει και μια ωραια τυροπιτα , με φυλλο κουορυ κι οπως την εβγαζα απο το φουρνο, μου επεσε απο τα χερια, ευτυχως το pyrex δεν εσπασε , αλλα η καημενη η τυροπιτουλα φαγωθηκε απο το πατωμα, εκει ηταν που καταλάβα πως κατι δεν πηγαινε καλα. Αχ να μηνσας ζαλιζω αλλο , πινω κι ενα τσαι κι ελπιζω να συνελθω , εχω κι ενα βουνο ασιδερωτα αλλα πο αυριο γιατι , ζαλιζομαι αρκετα οταν ειμαι πολυ ωρα ορθια . Σας αφηνω λοιπον κι οταν συνελθω θα ξαναπερασω να τα πουμε , φιλια !!!!!!!!!!!!!!11

34 σχόλια:

b|a|s|n\i/a on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:03 π.μ. είπε...

περαστικά σου!! όλοι λίγο πολύ μία ίσωση την έχουμε αυτές τις μέρες. καλό σου απόγευμα!

Εφη on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 6:52 π.μ. είπε...

περασρικα σου καλη μου. ευχομαι να γινεις πολυ γρηγορα καλα για να σου στειλω να σιδερωσεις και τα δικα μου μαζι με τα δικα σου, αφου εγω δεν μπορω να τα προλαβω ολα. και δεν μαρεσει και καθολου το σιδερωμα.
καλο απογευμα και γρηγορα να γινεις καλα.

mia maria on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:11 π.μ. είπε...

Καημενούλα! Υπομονή μια ίωση είναι και ο γιός μου τα ίδια. Περαστικά!

XRYSOULA on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:58 π.μ. είπε...

Περαστικά σου βρε αγάπη μου.Μας έχουν κάνει όλους και τρέμουμε την γρίπη αλλα μην πτοείσαι με τόσα γουρούνια που συναλλασόμαστε κάθε μέρα έχουμε πάθει ανοσία.Φιλάκια και περαστικά.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:36 μ.μ. είπε...

Περαστικά , δεν είναι τίποτα ιωσούλα είναι. Ξεκούραση , καλό φαγητό και ζεστασιά

ΕΛΕΝΑ on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:41 μ.μ. είπε...

Περαστικά, περαστικά!!
Γρήγορα σιδερένια εύχομαι.
Κι αν αναλάβεις το σίδερο της Εφης, εδώ είμαι κι εγώ, μην με ξεχάσεις;-)
(το μισώ μιλάμε!!)
Φιλιάαα!!

Δημιουργία on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:12 μ.μ. είπε...

Περαστικα σου να ειναι και λιγη υπομονη μεχρι να περασει και να προσεχεις.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 29 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:01 μ.μ. είπε...

περαστικούλια να είναι, ευκαιρία και για λίγη ξεκούραση, κάτι για ασιδέρωτα που διάβασα, κάνε πως δεν τα βλέπεις!!! σκοπός είναι να αναρρώσεις γρήγορα, όχι μια και κάθησες στο σπίτι να ξεπατωθείς στις δουλειές!!!

xaos on 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:25 π.μ. είπε...

Τι έγινε βρε Ασπουλα?Χαθηκαμε.Περαστικουλια σου.

mariak on 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:30 π.μ. είπε...

....Καλημέρα Ασπούλα και περαστικά σου....Αυτή η εποχή είναι σκέτη αρρώστια...Εκμεταλεύσου λίγο την κατάσταση ( αν μπορούμε να το πούμε έτσι ) και ξεκουράσου....άσε τα ασιδέρωτα....αγνόησε τα .......

Lila Xagorari on 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:22 π.μ. είπε...

Περαστικούλια σου εύχομαι, να είναι γρήγορη η ανάρρωσή σου!

Teteel on 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:27 π.μ. είπε...

Πολλά πολλά περαστικά. Να συνέλθεις γρήγορα σου εύχομαι.Καλό απόγευμα.

Σοφία Αρμελινιού on 30 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:24 π.μ. είπε...

Περαστικά!
Ευκαιρία για ρελαξ βρε!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα είναι περαστικά και γρήγορα μάλιστα.
Μην ανησυχείς ένα απλό κρυολόγημα είναι.
Καλό μήνα και να προσέχεις :)

kiki on 1 Οκτωβρίου 2009 στις 5:49 π.μ. είπε...

Περαστικαααααααααααά!

ΑΧΤΙΔΑ on 2 Οκτωβρίου 2009 στις 7:32 π.μ. είπε...

Περαστικά σου κορίτσι μου, έχεις τα γεννέθλιά σου τώρα κοντά ή κάνω λάθος;Εύχομαι το καλυτερο για σένα χρυσό μου και πρόσεχε, ο καιρός αυτός είναι πολύ εύκολος για ιώσεις.

Γιαγιά Αντιγόνη on 2 Οκτωβρίου 2009 στις 11:29 π.μ. είπε...

Καλώς σε βρήκα πουλάκι μου!
Οταν πονά το στομάχι ποτέ σόδα.
Χαμομήλι χλιαρό.
Για το σίδερο ούτε λόγος!
Τώρα θα είσαι καλά φαντάζομαι.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:42 π.μ. είπε...

@basnia
ευχαριστω νομιζω συνηλθα αρκετα , οχι τελειως ομως, φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:43 π.μ. είπε...

@Εφη
συνηλθα αρκετα στειλε ασιδερωτα , γιατι τα δικα μου τα τελειωσα , περιμενω.........

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:43 π.μ. είπε...

@big mama
ηταν πολυ ενοχλητικο , αλλα ακομα με ζαλιζει το στομαχι μου , φιλακια !!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:45 π.μ. είπε...

@XRYSOYLA
απο τα τραινα που κυκλοφορω , χολερα θα παθουμε καμια φορα , σκεφτομαι να κανω το αντιγριπικο εμβολιο ε , τι λες?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:46 π.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ευχαριστω αλλα δεν μπορω και που φαγητο μωρε που πεφτουν ολα βαρια , θα περασει ομως που θα παει ?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:47 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
ελα στειλε κι εσυ τα ξεπεταξα τα δικα μου 7 πλυντηρια , Παναγια μου !!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:48 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
εκανε κυκλο η ατιμη η ιωση , τωρα εχει πεσει η μητερα μου , η πεθερα μου κι ο κουνιαδος μου , , αντε να δουμε!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:49 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
ολα τα προλαβα ομως , θα συνελθω κι αλλο και τοτε να δεις !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:49 π.μ. είπε...

@Χελωνα
που εισαι κυρα μου? , μπαινω τα βραδια στο FB και δεν σε πετυχαινω ποτε !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:50 π.μ. είπε...

@mariak
εγω τα αγνοω εκεινα ομως πετανε κεφαλια σαν τη λερναι υδρα παναθεμα τα , αλλα κι εγω τους εδωσα και καταλαβαν!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:51 π.μ. είπε...

@Λιλα
ευχαριστω πολυ λιλακι μου, θα περασω συντομα να σε δω !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:52 π.μ. είπε...

@Eleftheria
χιλια ευχαριστω καλυτερα ειμαι 1

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:53 π.μ. είπε...

@twinkle
τι ομορφη αισθηση!!!!!!! φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:53 π.μ. είπε...

@Ανεμοδουρα
χιλια ευχαριστω , συνηλθα , θα περασω να σε δω !!!!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:54 π.μ. είπε...

@kiki
ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:56 π.μ. είπε...

@αχτιδα
ευχαριστω κα Γεωργια, εχω τα γενεθλια μου στις 6 Οκτωβριου την Τριτη δηλαδη , με εκπλησσει που το θυμαστε! θα κανω σχετικη αναρτηση φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:57 π.μ. είπε...

@Γιαγια Αντιγονη
δεν το ηξερα για τη σοδα, τα ασιδερωτα τέλος, ειμαι πολυ καλυτερα ευχαριστω , φιλια πολλα

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare