Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

καλησπερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:22 μ.μ.
Καλησπερα καλησπερα, αργησα να κανω νεα αναρτηση , διοτι ...σαν να βαριομουν , σαν να ειχα νευριασει , σαν να μην ηθελα να δω και να ακουσω ανθρωπο.. τελος παντων .εχω και νεα να σας πω βεβαια οχι πολλα αλλα απο το ολοτελα καλη κι η παναγιωτενα, οποτε επεστρεψα .Λοιπον που ειχαμε μεινει , στα νεα περι δουλειας και γενικοτερα. Η δουλεια παει πολυ καλα, κανω σεμιναρια felt στο kangaroo διοτι, θελω να το εξελιξω λιγο επαγγελματικα, θελω να παρακολουθησω ενα σεμιναριο κοσμηματος και γενικα θελω τα πραγματα που σκεφτομαι να γινουν πραξη. Το πιο δυσαρεστο απο ολα ομως νομιζω πως ηταν η αναβολη του γαμου της φιλης μου , διοτι, ενα πολυ σοβαρο προβλημα υγειας της μητερας της δεν επιτρεπει τετοιου ειδους εκδηλωσεις, ειναι η πρωτη μαμα απο την παρεα μας που φευγει τοσο ανορθοδοξα και ειμαι λιγο πεσμενη, φυσικα ουτε λογος να το δειχνω στη φιλη μου, ειμαι ψυχραιμη σαν γαιδαρα, ευχομαι να γινει οτι ειναι καλυτερο και να μην ποναει. Η νυφη μου την Κυριακη μπαινει στο μηνα της, οποτε θα ειμαστε σε ετοιμοτητα για την μπεμπουλα μας, η φιλη μου με τα διδυμα μεχρι τις 10 Οκτωβριου θα γεννησει κι εκεινη τις μπεμπουλες της , η κουμπαρα μας γεννησε κι αυτη ενα κοριτσακ ολο κοριτσακια γεννιουνται , Παναγια μου, αποδεκατηστηκαν οι αντρες.Τα μαθηματα της ραπτικης πανε απο το καλο στο καλυτερο, εχουμε κανει δυο μαθηματα εως τωρα εμαθα να στριφωμα, τρυπωμα, να ραβω κουμπι,σουστα, κοπιτσα, να κανω ποδαρακι , ψαροκοκαλο, κουφογαζο και κατι αλλο που δεν θυμαμαι, κι επειδη ειχα ραπτομηχανη απο τη μαμα μου, την πηγα στη δασκαλα μου , για να της κανει ενα service και στο επομενο μαθημα θα γαζωσουμε. Ακομα δεν εχω μαθει να αποθηκευω φωτογραφιες κι εχω τοσα πολλα να σας δειξω ακομα κι απο το καλοκαιρι, δεν πειραζει θα κανετε λιγο υπομπνη και θα τα δειτε ολα. Σας φιλω και σας καληνυχτιζω , πιστευω να μην αργησω ξανα τοσο πολυ.

12 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 17 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:40 μ.μ. είπε...

εύχομαι όλες οι έγκυες να έχουν καλή λευτεριά, και στα δικά σου, περιμένουμε να δούμε τη δουλειά σου
φιλάκια

ΕΛΕΝΑ on 17 Σεπτεμβρίου 2009 στις 5:02 μ.μ. είπε...

Mε το καλό να γεννήσουν οι κοπελιές, ΄μ' έναν πόνο!
Ενα σωρό πράγματα έκανες, καλή συνέχεια!
Φιλιά!

mariak on 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:36 π.μ. είπε...

...Άσπα μου καλημέρα ...κάνε κουράγιο και στήριξε τη φίλη σου...άλλωστε σε τέτοιες στιγμές σε χρειάζεται περισσότερο...Εξελίσσεσαι σε μαγάλη χρυσοχέρα.....ζηλεύω....περιμένουμε φωτο....και μ΄έναν πόνο στις μέλλουσες μανούλες...Φιλάκια

b|a|s|n\i/a on 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:25 π.μ. είπε...

αυτό δε είναι ζωή; τέλη και αρχές μαζί. δάκρυα και χαμόγελα. την ίδια στιγμή. κάθε στιγμή.
καλημέρα σου!!

Δημιουργία on 18 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:29 π.μ. είπε...

Με το καλο να γεννησουν ολα τα κοριτσια.Και σε σενα καλη δυναμη να πραγματοποιησεις ο,τι εχεις βαλει στο προγραμμα για φετος.

Πλεκτο Εγκωμιο on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:49 μ.μ. είπε...

Ασπούλα μου θέλω και γω να μου κάνεις μαθήματα ραπτικής!! Δασκάλα μου εσύ!! Με το καλό η νύφη σου και καλή λευτεριά!! Τι όμορφες στιγμές αυτές!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:29 μ.μ. είπε...

@γαστεροπληξ
χιλια ευχαριστω για τις ευχες, και πιο πολυ που μου ευχεσαι και στα δικα μου αχ ποσο το θελω να ηξερες , οσο για τη δουλεια μου συντομα θα εχετε νεα μου , ευχαριστω για την υποστηριξη !!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:30 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
δεν τις προλαβαινω , η μι απισω απο την αλλη και σημερα το απογευμα εμαθα πως η αδελφη της φιλης μου που περιμενει τα διδυμα ειναι κι εκεινη εγκυος, χαμος ... να ειναι καλα να ερθουν στον κοσμο τα κοριτσακια μας και να γινουν σπουδαιες γυναικες...!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:32 μ.μ. είπε...

@mariak
η φιλη μου κανει κουραγιο πολυ κι εγω προσπαθω οσο μπορω , οσο για την εξελιξη μου , προσπαθω πολυ ευχαριστω πολυ που το αναγνωριζεις, αλλα δεν ειναι καιρος να κανεις και το δικο σου blog? αντε πια ...........

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:33 μ.μ. είπε...

@basnia
αυτη εκριβως ειναι η ζωη εναλλασομενα συναισθηματα και καταστασεις !!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:34 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
μετο καλο κα Κατερινα να ερθουν ολες οι μπεμπουλες και οι μανουλες τους να τις χαρουν , πιστευω πως θα καταφερω να πραγματοποιησω τους στοχους μου, για να δουμε , παντως δουλευω σκληρα !!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:36 μ.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο, ε τωρα που πηξρα το χρισμα θα σε μαθω και σενα !!!!!!!! η νυφη μου γενναει εως τις 19 Οκτωβριου, αντε να πιουμε κανενα καφε επιτελους , μου ελειψες εχω τοσο καιρο να σε δω !!!!!!!!!!!!! τσιμπιες και φιλακια στο Βασιλακη μου

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare