Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

καλησπερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 11:07 π.μ.
Καλησπερα σε ολους , ολα καλα? κι εγω καλα ειμαι αλλα αρκετα κουρασμενη, νυσταζω πολυ μιας κι εχθες λογω της εορτης οι καλεσμενοι μας εφυγαν κατα τις 02.00 , και μετα εμεις επρεπε να μαζεψουμε τον χαμο. Πολυ κοσμο δεν ειχαμε αλλα οσο να πεις τη σχετικη φασαρια την καναμε . Οι φωτογραφιες τιποτα ακομα καπου το βισμα δεν μπαινει καλα στο PC και δεν μπορω να τις αποθηκευσω , κι εχω φωτογραφισει και τα μεζεδακια αλλα και το γλυκακι , τελος παντων τι να κανω ? οταν μπορεσει ο κουνιαδος μου θα μου ξαναδειξει. Περασαμε αρκετα ομορφα, ηρθαν ο αδελφος του Νικου με την οικογενεια του και ο ξαδελφος ο καπετανιος με την γυναικα του. Πηρα και τα δωρακια μου ενα ομορφο ανθοδοχειο και ενα βιβλιο - μυθιστορημα που ηταν στα σχεδια μου να το παρω, αυτο ηταν και το πιο συγκηνητικο γιατι τα ανιψια μου ειχαν γραψει το ονομα τους μονα τους και τους αξιζει ενα μεγαλο μπραβο μιας κι ακομα δεν εχουν παει σχολειο. Ειχαν ομως πολυ πλακα γιατι λεει ο Γιωργος
- Ασπα !(εντονα) που ειναι τα αλλα παιδακια για το παρτυ σου?
- Δεν θα ερθουν αλλα παιδακια Γιωργο μου
- Ασπα να σου πω κατι? (δεν προλαβα να απαντησω ναι η' οχι) ειναι μια βλακεια το παρτυ σου !!!
Εσκασα στα γελια οπως καταλαβαινετε, τι να πω παιδια ειναι, μετα τον αρπαξα και τον επνιξα στα φιλια και το ξεχασε κιολας το αγορι μου.
Πηρα πολλα μπραβο για το γλυκακι μου , ενα λαχταριστο μιλφειγ θα σας δωσω τη συνταγη με τη φωτογραφια . Ειχα κανει επισης κοτοπουλο παιδακια στο grill καλαμακια με πιτουλες και σαλτσα μουσταρδολεμονολαδο, πατατες φουρνου με μπολικο σκορδακι και ριγανη , σαλατα χωριατικη με Σιφνεικη καππαρη που εφερε η φιλη μου η Σωτηρια απο τα πατρια εδαφη του συζυγου της του Αντωνακη και σαλατα πρασινη με ντοματινια και παρμεζανα και φυσικα το αγαπημενο μου σουφλε τυριου που κανει παντα θραυση.
Φετος κατα ενα μυστηριο λογο με θυμηθηκαν παρα πολλοι μαλλον ξεκιναει να γινεται γνωστη αυτη η γιορτη.
Στη δουλεια μου τα παω τελεια , μου αρεσει πολυ και δεν εχω κανενα παραπονο. Την αλλη εβδομαδα ξεκινω μαζι με τη φιλη μου τη Μ. μαθηματα ραπτικης στην Ταμαρα (βλ. www.ftiaxto.gr). Εχω και τη ραπτομηχανη της μαμας μου οποτε θα κανω και εξασκηση στο σπιτι.Λεμε να φυγουμε το Σαββατοκυριακο για την Αγ. Μαρινα να κανουμε και καμια βουτια, να δουμε και την κουμπαρα μας που ειναι ετοιμογεννη αχ Παναγια μου το 3ο της παιδακι θα φερει στον κοσμο , και αυτες τις ημερες μου λεει πως ειναι σαν αεροστατο η κοιλια της εμ! βεβαια αφου και τωρα που μιλαμε μπορει να σπασουν τα νερα. Ολο γεννητουρια θα εχουμε Σεπτεμβριο - Οκτωβριο. Πρωτα η κουμπαρα μου η Μινα δεν ξερει τι παιδακι θα κανει γιατι, αφου εχει ενα κι ενα αυτο το ηθελε για εκπληξη, μετα η φιλαριτσα μου η Κατερινα θα φερει στον κοσμο διδυμακια κοριτσακια η οποια εχει ενα ακομα αγορακι 16 μηνων και μετα η νυφη μου . Χαμος !και μην ξεχασω και την αλλη μου τη φιλαριτσα την Εβελινα που στις 26 Σεπτεμβριου παντρευεται .Ολο εκδηλωσεις ειμαστε. Εδω θα σας αφησω γιατι πρεπει να παω να βαλω φαγητο στον Νικολακη μου.
Καλο βραδυ σε ολους !!!!!

21 σχόλια:

Δημιουργία on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:03 μ.μ. είπε...

Χρονια πολλα, πολυχρονη και ευτυχισμενη με τον αντρουλη σου.Καλο ξεκινημα στα μαθηματα ραπτικης.Το χερι σου πιανει οποτε δεν θα δυσκολευτεις καθολου.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:06 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
ευχαριστω πολυ κα Κατερινα για τις ευχες σας , καλο χειμωνα να εχουμε. θελω πολυ να τα καταφερω στη ραπτικη για να δουμε ...?!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:06 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:20 μ.μ. είπε...

μπράβο Άσπα, όλο με κάτι καταπιάνεσαι, προσοχή θα είμαι αυστηρός κριτής, τι τα έχω τα γαλόνια τόσα χρόνια!!!!! τρέμε Κοστέτσο!!!

b|a|s|n\i/a on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:29 μ.μ. είπε...

χρόνια σου πολλά!! πάντα με υγεία αγάπη και κάθε ευτυχία!!
καλό σου βράδυ! :)

ΕΛΕΝΑ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 4:11 μ.μ. είπε...

Χρόνια σου Πολλά, πολύχρονη κι ευτυχισμένη!!
Σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:47 μ.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
καλημεραααααααααααα, ζητω επιηκεια μιας και ειμαι αρχαρια, αλλα και συμβουλες θα σατα πω αναλυτικα την επομενη εβδομαδα που θα εναι και το πρωτο μου μαθημα, βασικες αρχες θα μαθουμε , φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:47 μ.μ. είπε...

@basnia
καλε μου φιλε καλημερα να εχεις , σε ευχαριστω για τις ευχες σου και αντευχομαι, να ειμαστε ολοι καλα !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Σεπτεμβρίου 2009 στις 10:48 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
καλημερα ελενακι , παντα εχεις καλο λογο για ολους σε ευχαριστω κι εγω απο καρδιας φιλια πολλα

mia maria on 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:52 π.μ. είπε...

Καθυστερημένα χρόνια πολλά σου εύχομαι! Μια χαρά περάσατε. Και του χρόνου να είσαστε καλά να ξαναγλεντήσετε!

ΣΜΑΡΩ on 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 8:57 π.μ. είπε...

Χρόνια σου πολλά, όμορφη χρυσοχέρα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:39 π.μ. είπε...

@big mama
ευχαριστω πολυ και σε σενα οτι επιθυμεις !!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 9:40 π.μ. είπε...

@ΣΜΑΡΩ
χιλια ευχαριστω για τα καλα σου λογια !!!!!!!!!

πουαντερι on 3 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:18 μ.μ. είπε...

Αφου καλε σου αφησα σχολιο; που ειναι χαθηκε;!

Παμε παλι απο την αρχη:
Χρονια πολλα και παλι, καλα λενε τα παιδακια, που ειναι τα υπολοιπα;
πρεπεινα ειναι σουπερ στην δουλεια ε;!
Με το ραψιμα θα τα πας υπεροχα και εγω σεμιναρια απο το burda πριν πολλα χρονια ειχα παρει και τωρα ξερω πολυ καλα να ραβω της κορης και δικα μου.
Ειναι ευκολο θα δεις.
Καλη αρχη!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ on 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:16 μ.μ. είπε...

Χρόνια σου πολλά έστω και με καθυστέριση καλή μου.Σου εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και το σπιτικό σου.

neni on 5 Σεπτεμβρίου 2009 στις 3:43 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά και από μένα,κάθε ευτυχία εύχομαι

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:08 μ.μ. είπε...

@πουαντερι
μωρε κατι γινεται με τα σχολια μου φαινεται, χιλια ευχαριστω μαρακι μου, στη δουλεια ολα τελεια θ ατ απουμε και στο τηλ φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:09 μ.μ. είπε...

@αχτιδα
χιλια ευχαριστω κα Γεωργια,και τα καλυτερα σε σας ευχομαι

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Σεπτεμβρίου 2009 στις 1:10 μ.μ. είπε...

@ΑΓΑΠΗ
να εισαι καλα , καλο χειμωνα και θα τα λεμε ευχαριστω, για τις ευχες

mariak on 8 Σεπτεμβρίου 2009 στις 12:02 π.μ. είπε...

...Ασπούλα μου καλημέρα και έστω και καθυστερημένα ...χρόνια πολλά να είσαι γερή και πάντα ευτυχισμένη...Μόλις γύρισα από άδεια 3 εβδομάδων και προσπαθώ να προσαρμοστώ στη δουλειά....δύσκολο όμως....Τί νοστιμιές είναι αυτές που μας περιγράφεις....χρυσοχέρα όπως πάντα..Όσο για τα γεννητούρια να σας ζήσουν όλα...και να ευχηθώ σύντομα και εσείς με ένα νινί στην αγκαλίτσα σας....Φιλάκια

Truthseeker.Vasiliki on 15 Σεπτεμβρίου 2009 στις 2:48 μ.μ. είπε...

Σου εύχομαι ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί...
Με υγεία και αγάπη πάντα.
Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare