Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

η καραμελια... !!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 3:16 π.μ.
Καλημέρα σε όλους σας!!!!!

Μέρες τώρα έρχονται αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία και κυρίως από τα καλοκαίρια στην Τρίπολη , την πατρίδα της μαμάς μου ...

Έχετε δει ποτέ δέντρο καραμελια ? Όχι ? εγώ έχω δει όμως...

Συνήθως ερχόταν καθημερινές για δουλειές και για ψώνια από το Λεβιδι , οπότε δεν μπορούσε να μην περάσει να πει μια καλημέρα στη ξαδέλφη του τη Φροσω και στα εγγόνια της. Θυμάμαι ήταν τόσο γλυκός παρόλο που ποτέ δεν είχα δει το χρώμα των ματιών του μιας και πάντα φορούσε γυαλιά ηλίου από την πρώτη του νιότη.

Η γιαγιά μου του έφτιαχνε ελληνικό καφέ και του το σέρβιρε στο κρασοπότηρο της ταβέρνας , του έκοβε και μια τεράστια φέτα ψωμί και τη βουτούσε μέσα και το ευχαριστιόταν τόσο πολύ!

Όταν τον βλέπαμε τρέχαμε να τον αγκαλιάσουμε και παρόλο που δεν είχε παιδιά μας το αντεπεδιδε. Κοιτούσαμε πάντα τις τσέπες του , κι εκείνος χαμογελούσε κάτω από το μουστάκι του. Έβγαζε πρώτα το ρολόι τσέπης που είχε και μετά έβγαζε μια τεράστια χούφτα με καραμέλες !!!

Για σας είναι ελάτε ...

Όταν έφευγε μας άφηνε άλλη μια χούφτα για να έχουμε μέχρι την επόμενη φορά που θα ξαναερχόταν. Κάποια στιγμή σε μια από τις επισκέψεις του τέθηκε το ερώτημα

-Θείε Αντρέα που βρίσκεις τόσες πολλές καραμέλες ?

-Α !!! δε σας το έχω πει τις κόβω από την καραμελια που έχω στο κήπο.

- Καραμελια ? θα μας τη δείξεις?

-Όταν σας φέρει η γιαγιά στο Λεβιδι , για βόλτα θα την δείτε και θα κόψετε κι εσείς.

Νομίζω πως κάναμε πολλά βραδιά να κοιμηθούμε , ερχόταν ο αδελφός μου στο κρεβάτι μου και συζητούσαμε χαμηλόφωνα πως να ήταν αυτή η καραμελια τέλος πόντων και γιατί δεν είχαμε δει πότε ως τώρα, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως μόνο στο Λεβιδι θα έχει καραμελιες...

Η μέρα που θα πηγαίναμε φτάσαμε μας περίμενε , στην αυλόπορτα χαμογελαστός μας έδωσε πάλι καραμέλες που τις είχε κόψει λέει το πρωί, ήταν τόσο πειστικός...

Μας κατέβασε στο κήπο και μας έδειξε το δέντρο...

Πρέπει να έχουν περάσει πάνω από 23 χρόνια κι όμως εγώ κλείνω τα μάτια μου και βλέπω την καραμελια μπροστά μου...

24 σχόλια:

Unknown on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 4:01 π.μ. είπε...

Και να την βλέπεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα Ασπούλα μου.

Είναι καιρός να μαζέψεις φρέσκες κι εσύ .. για σένα.

Φιλί κορίτσι μου

Μαiρη on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 4:22 π.μ. είπε...

Πως ένα αθώο ψέμα κάνει τη ζωή μας τόσο όμορφη...

Teteel on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 6:24 π.μ. είπε...

Τι όμορφη ιστορία!
Σκέτη γλύκα, σαν την καραμελιά!

μαχαιρης on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 6:54 π.μ. είπε...

Ειδες...Μια μεγαλη,απλη καρδια...
Σε κανει να βλεπεις θαυματα...

ΕΛΕΝΑ on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 8:20 π.μ. είπε...

Υπέροχη ιστορία!!
Καραμελένια, όλο γλύκα!
Καλή βδομάδα Ασπα μου!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 9:36 π.μ. είπε...

αχ κι ο παππούς μου είχε μαγική τσέπη ταχυδακτυλουργού θαρρείς, όλο γεμάτη καραμέλες ήταν, παρόλο που 9 εγγόνια κάναμε συνεχώς εφόδους σε αυτήν τσεπη, διόλου κενή δεν έμενε!!!!
είδες τι γλυκιές αναμνήσεις μας άφησαν όσοι μας αγάπησαν;

mia maria on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 10:35 π.μ. είπε...

Τι όμορφη ιστορία! Καλή και χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι:)

Γιαγιά Αντιγόνη on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 11:34 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου αγαπημένη κράτα το παραμύθι το δικό σου...

Η εικόνα του καφέ στο κρασοπότηρο Τι μου θύμισε....

Θα σε λέω καραμελένια σου ταιριάζει!
Φιλιά πολλά ΚΑΙ στην μανούλα σου!

Un par de neuronas... on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 12:41 μ.μ. είπε...

Ο μπαμπάς μου είχε από μικρός ένα παπουτσόδεντρο!!! Πολλές ιστορίες μου είπε...

Φιλάκια πολλά, φιλενάδα μου!

Marina on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 2:26 μ.μ. είπε...

Τι γλυκιές αναμνήσεις!!! Και εγώ θυμάμαι τον παππού μου να μου φέρνει την αγαπημένη μου σοκολάτα και να γελάει πίσω από το μουστάκι του που ήταν τόσο μικρό και τετράγωνο, σαν του Χίτλερ!!!

XRYSOULA on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 11:36 μ.μ. είπε...

Γεμάτη αγάπη και ομορφες εικόνες η ιστορία σου.Την καλημέρα μου και μιά γεμάτη γλύκα εβδομάδα Φιλιά πολλά κοριτσάκι...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:15 π.μ. είπε...

@meggie
καλημερα ... εχω ξεκινηει και μαζευω νομιζω.....
σε φιλω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:16 π.μ. είπε...

@Μαιρη
απο τις πιο ομορφες αναμνησεις που εχω Μαιρουλα μου !!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:17 π.μ. είπε...

@Teteel
σου στελνω γλυκα φιλια οπως της καραμελιας μου ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:18 π.μ. είπε...

@μαχαιρης
οπως το ειπες φιλε μου , μια απλη καρδια !!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:18 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
καραμελενια οσο και τα γλυκα σου ...
καλημερα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:20 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
αυτο θυμομαστε κι εμεις τις γεματες με καραμελες χουφτες !!!!!!!!!! φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:20 π.μ. είπε...

@mia maria
καλημερα, απο τις πιο ομορφες που χαραξαν την παιδικη μου ηλικια !!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:22 π.μ. είπε...

@Γιαγια Αντιγονη
γλυκουλα μου , ποσες φορες ερχεσαι στο μυαλο μου τον τελευταιο καιρο ......... σε φιλω οσο πιο γλυκα γινεται

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:24 π.μ. είπε...

@Veronica Marsa
καλημερα σου , εκτος απο την καραμελια υπηρχε και η πενηνταρια... καθε μπαμπουλης , θειουλης , παππουλης ειχε το δικο του δεντρο ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:25 π.μ. είπε...

@Marina
ολο γλυκα κρυβουν οι παππουδες τελικα!!! καλη σου μερα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:27 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
μια ιστορια γεματη γλυκες καραμελες για ολους εμας που πικραθηκαμε, να τη σκεφτομαστε τωρα και να γλυκαινομαστε καλη μας μερα Χρυσουλιτσα μου

Πλεκτο Εγκωμιο on 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:30 π.μ. είπε...

Καραμελένια μου πολύ όμορφη η ιστορία σου! μόνο τέτοιες αναμνήσεις να έχεις απο δω και πέρα!! Φιλάκια πολλά πολλά! Σ΄αγαπώ πολύ!

Unknown on 5 Ιουλίου 2015 στις 3:59 π.μ. είπε...


thank you

سعودي اوتو


 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare