Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

καλη χρονια

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:39 π.μ.
Καλη Χρονια !!!!!!!!!!!

Οπως ολοι καταλαβατε ηθελα λιγο χρονο για να αρχισω απο την αρχη , να ανασυνταξω τις σκεψεις μου και να υπερασπιστω τις αποφασεις μου. Κι αφου το εκανα να μαι παλι να ατενιζω με αισιοδοξια το μελλον μου (κλεμμενο ειναι αυτο αλλα μου αρεσει), και να ασχολουμαι με μενα.

Ζω ξανα με τη μητερα μου, και τα δυο μας σκυλια , φτιαξαμε το σπιτι μας κουκλιστικο (φωτο θα ανεβασω με την πρωτη ευκαιρια), δεν εχω αγχος και σκοτουρες , δεν εχω γκρινια και μουτρα, εχω χαρα , ελευθερη βουληση, ηρεμια ψυχικη, ορεξη για να φτιαξω το σωμα μου που τοσο το ειχα αμελησει και εκεινο με εκδικηθηκε το ατιμο και πηρε 55 κιλα αλλα εγω εχασα τα δεκα, πλουτιζω το μυαλο μου και το λεξιλογιο μου διαβαζοντας απειρα βιβλια μεσα στην εβδομαδα.

Και το πιο σημαντικο η οικογενεια μου και οι φιλοι μου, ξαναπιστεψαν σε μενα και με βρηκαν λιγο πριν χαθω στη στροφη, δινοντας μου την πιο ζεστη αγκαλια και το πιο γλυκο τους χαμογελο.

Λοιπον εδω θα ειμαστε σας χρωστω πολλες αναρτησεις με τα νεα μου και πολλες προτασεις για να αγαπαμε τον ευατο μας.

Καλο απογευμα σε ολους !!!!!!!!

18 σχόλια:

Μαiρη on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 5:53 π.μ. είπε...

Ασπούλα!!!!!Χάρηκα που είσαι καλά!!!

ΑΧΤΙΔΑ on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 6:02 π.μ. είπε...

Γλυκιά μου ..όλα θα πάνε καλά..ανακάλυψε και ζήσε τον εαυτό σου , βρες όσα έχασες και χαμογέλα σε όσα έκρυβες μέσα σου και κανείς δεν τα είδε πεντακάθαρα. Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά μα η..ζωή συνεχίζεται και είναι απρόβλεπτη , σου δίνει λύσεις και χαρές εκεί που δεν το περιμένεις.Όλα θα πάνε καλά..Αχτιδένια φιλία..

Evie on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 6:11 π.μ. είπε...

Καλή αρχή Ασπα και Καλή χρονιά. Συγχαρητήρια για τις προσπάθειες σου, δεν πάνε χαμένες, στο τέλος θα σε ανταμείψουν.

Γιαγιά Αντιγόνη on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 7:37 π.μ. είπε...

Ασπούλα, με βλέπεις που χορεύω;
Επιτέλους!!!!!
Το κοριτσάκι μας αναγεννήθηκε!!!!
Δώσε φιλιά στην όμορφη μανούλα σου και για σένα έχω μια αγκαλιά λουλούδια!

XRYSOULA on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 8:17 π.μ. είπε...

Ασπα μου σου εύχομαι απο καρδιά καλή χρονιά κορίτσι μου.Με υγεία πρώτα από όλα,με δύναμη στην ψυχή και με ότι άλλο επιθυμείς.

ΕΛΕΝΑ on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 8:52 π.μ. είπε...

Καλή χρονιά Ασπα μου!!!
Και θα είναι σίγουρα μια καλή χρονιά, γιατί ΕΣΥ είσαι αποφασισμένη να είναι καλή!
Φιλιά πολλά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 1:43 μ.μ. είπε...

χαίρομαι που η νέα χρονιά σε βρίσκει ανανεωμένη, με νέους ορίζοντες για το μέλλον, πολλά φιλάκια και ευχές για πραγματοποίηση όλων των στόχων σου!!

Γιαγιά Αντιγόνη on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 10:35 μ.μ. είπε...

Ασπούλα έχω κάτι για σένα...

Un par de neuronas... on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 12:41 μ.μ. είπε...

Γειά σου! Μία καινούργια φίλη στην Ισπανία έχεις, εαν θέλεις! Ήρθα από το σπιτάκι της Αντηγόνης με φιλάκια πολλά!

para-kelsoscooks on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 2:07 μ.μ. είπε...

Είπες και σκέφτηκες την σωστή- μαγική φράση:"Είμαι η Άσπα και έχω ξεκινήσει να με αγαπάω πολύ πολύ.."Καλώς ήρθες.

Unknown on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 10:24 μ.μ. είπε...

Από την Αντιγόνη ήρθα κι εγώ να σου πω ό,τι ακριβώς είπες κι εσύ. Να σ'αγαπάς πολύ πολύ με τις καλές σου και με τις ανάποδές σου. Δικαίωμά σου εξάλλου.

Καλώς σε βρήκα.
Σε φιλώ

ElenaG on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 11:42 μ.μ. είπε...

Ασπα προχωρα...η ζωή όλη είναι μπροστά σου
...και είναι όμορφη!!!

Αφού σου αρέσει η Βιτάλι (όπως μας είπε η γιαγιά)
θα ξέρεις τι πέρασε και αυτή...κατάφερε όμως
να σταθεί στα πόδια της!

kiki on 17 Ιανουαρίου 2011 στις 3:20 μ.μ. είπε...

Καλή, καλύτερη χρονιά! Φιλάκια!

Marina on 22 Ιανουαρίου 2011 στις 5:54 μ.μ. είπε...

Αχ και σε είχα χάσει!!!Πολύ αλλαγμένη σε βρίσκω, με πιο πολύ κέφι από ποτέ και λαχτάρα για ζωή!!! Κάθε εμπόδιο για καλό, όπως λέει και ο σοφός λαός!!! Άλλωστε είσαι τόσο μικρή κοριτσάκι μου και το μέλλον τόσο διάπλατα, ανοιχτό μπροστά σου...Υγεία να'χεις και...καλά μυαλά...χα,χα - έτσι λέει ο μπαμπάς μου μετά από κάθε του ευχή!!!

Πλεκτο Εγκωμιο on 27 Ιανουαρίου 2011 στις 2:04 π.μ. είπε...

Άσπα μου καλημέρα!!! Επιτέλους έβγαλες αυτή τη φωτογραφία που μόλις την πρωτοείδα νόμιζα πως είχες φωτογραφηθεί με τον θείο σου απο το Αμέρικα!!!! Χι χι χι (πρωτη φορά στο λέω εεεεε!!!!) Έμείς είμαστε όλοι άρρωστοι και τα μικρά τα έχω και τα δυο με βροχίτιδα.Φιλάκια πολλά πολλά! Σ΄αγαπώ πολύ!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 2:42 π.μ. είπε...

απαντω σε ολους σας , διοτι, ειστε πολλοι και θελω να περασω και απο τα σπιτια σας να σας πω μια κυριακατικη καλημερα, σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας και την σκεψη σας!!!!!! φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Ιανουαρίου 2011 στις 2:58 π.μ. είπε...

απαντω σε ολους σας , διοτι, ειστε πολλοι και θελω να περασω και απο τα σπιτια σας να σας πω μια κυριακατικη καλημερα, σας ευχαριστω ολους για τις ευχες σας και την σκεψη σας!!!!!! φιλακια πολλα πολλα

eirini on 24 Μαΐου 2012 στις 3:12 π.μ. είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα και να δω τί κάνεις αλλά βρήκα άδειο το σπιτάκι!!!! Άσπα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Και η δική μου η ζωή άλλαξε ριζικά τα 3 τελευταία χρόνια και τώρα, μετά από 2 χρόνια εξαφάνισής μου από τα μπλοκ, επέστρεψα! Ελπίζω και εύχομαι ότι καλύτερο για την καινούργια σου αρχή!!! Όλα θα πάνε καλά φίλη μου!!! Καθέ καινούργια αρχή κρύβει όμορφα πράγματα!!!!!!!! Όταν νιώσεις έτοιμη και ξεκούραστη, γύρνα κοντά μας...σε περιμένουμε!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare