Σάββατο 8 Μαΐου 2010

ας τους ευχηθουμε ....χρονια σας πολλα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:35 μ.μ.
Καλησπερα - καλησπερα, χαθηκα το ξερω, μα ειχα πολλες εκκρεμοτητες οικογενειακες και επαγγελματικες κι ετρεχα και δεν εφτανα, μαλλον δεν εχω φτασει ακομα , αλλα το παλευω. Θα τα πουμε αλλη φορα αυτα. Μεσα σε ολη τη πικρα και την απογοητευση που νιωθουμε ολοι τις τελευταιες ημερες για τα γεγονοτα που αλλη μια φορα μας ξεφτιλισαν σαν εθνος και μας βουτηξαν στο πενθος, θελω να πω χρονια πολλα στις μανουλες ολου του κοσμου.

Κατω απο αλλες συνθηκες η πρωτη μανουλα που θα ευχομουν θα ηταν η δικη μου ( η πιο καλη μαμα του κοσμου), αλλα παραχωρω τη θεση της στις τρεις μανουλες που εχασαν τα βλασταρια τουυς απο την τυφλη βια και τον εγωισμο. Ευχομαι υπομονη, κουραγιο, να εχουν ψηλα το κεφαλι , να θυμουνται τα παιδια τους χωρις να βουλιαξουν σε μερες διχως αυριο και νυχτες σκοτεινες.Σας συμεριζομαστε ολοι και ολες ακομα κι οσες δεν εχουμε γινει ακομα μανουλες.

Ξερω πως δεν ειναι της ωρας αλλα θελω να ευχηθω και στη δικη μου μανουλα, που με τοσο κοπο μας μεγαλωσε μονη της κι εκανε τα παντα για να μη μας λειψει τιποτα.Δουλευε και δουλευει αδιακοπα , πηρε τη ζωη και τη γυρισε αναποδα. Μανουλα μου γλυκια χρονια πολλα, σε αγαπαω πολυ , παρα πολυ, οταν σε σκεφτομαι νιωθω ζεστασια και σιγουρια, η ψυχη μου γαληνευει, πιστευω να μην σε απογοητευσα πολυ στη μεχρι τωρα πορεια μου. Θελω να εισαι παντα καλα, γελαστη, να μιλας δυνατα και να με ξεκουφαινεις για να σε αγριοκοιταω , να μου χτυπας το κουδουνι ετσι οπως μονο εσυ ξερεις για να με πετας εκει που καθομαι ηρεμη ηρεμη , και να να συνεχισεις να μου λες οτι με αγαπας οταν σε ρωταω στο τηλεφωνο , τα βραδια που μιλαμε. Εισαι η πιο ομορφη μαμα του κοσμου , αλλα και η πιο ομορφη γιαγια, η εγγονη σου ξεραινεται οταν σε βλεπει.Σε αγαπαω πολυ !!!!!!!!!!!!!!!!

Να ευχηθω στη πεθερα μου, που στο προσωπο της βρηκα το συγγενη που μου ελειπε, τη γυναικα εκεινη που εφερε στο κοσμο το Νικολακη μου, που αν δεν ηταν εκεινη εγω δε θα ημουν ευτυχισμενη. Την ευχαριστω που με τοση υπομονη και δεξιοτεχνια χειριζεται τις νυφες τις οταν τις ανεβαζουμε το αιμα στο κεφαλι,την ευχαριστω που οταν σκυβω να τη φιλησω μου ανταποδιδει το φιλι και που οταν παω σπιτι της ανοιγει τη πορτα της σα να ειμαι πραγματικο της παιδι. Πανω απο ολα ομως πεθερα , σε ευχαριστω για τα μυστικα που εχουμε μοιραστει μονο εγω κι εσυ , σπαζοντας το μυθο πεθερα - νυφη. Σε αγαπω βαθια και σε εκτιμω για ολα οσα μου εμαθες αλλα και για αυτα που θα μου μαθεις. Χρονια πολλα να σε χαιρομαστε.

Να ευχηθω και σε μενα , με ολη τη δυναμη μου , καποια χρονιανα γιορταζω κι εγω ως μανουλα...

Χρονια πολλα σε ολες σας, να σας χαιρομαστε και να ξερετε ποσο σας αγαπαμε, ειστε σταθμος στη ζωη μας, μη φυγετε ποτε η' καλυτερα μη φυγετε νωρις....

9 σχόλια:

Μαiρη on 9 Μαΐου 2010 στις 12:04 π.μ. είπε...

Να τις χαίρεσαι!Και του χρόνου σου εύχομαι απ' την καρδιά μου, να έχεις το δικό σου μωράκι!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 9 Μαΐου 2010 στις 1:02 π.μ. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ, με το καλό να αποκτήσεις κι εσύ ένα μωράκι και να γιορτάζεις μαζί μας

Γιαγιά Αντιγόνη on 9 Μαΐου 2010 στις 1:11 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου, το πόσο τρυφερό κοριτσάκι είσαι στο έχω πει πολλές φορές.
Χρόνια πολλά στην γοητευτική μανούλα σου!
Στην γλυκιά πεθερά σου που σ'αγαπά και της το ανταποδίδεις σε κάθε ευκαιρία μέσα από τα γραπτά σου!

Του χρόνου θα γιορτάζεις και εσύ!
Θυμήσου την γιαγιά!

Φιλάκια στις μανούλες σου και στο Νίκο που σε κάνει ευτυχισμένη!
Εχω γίνει της οικογένειας όπως βλέπεις.

Πολλά φιλιά και μην αργείς να γράφεις!

Lila Xagorari on 9 Μαΐου 2010 στις 1:42 π.μ. είπε...

Χρόνια μας πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ on 9 Μαΐου 2010 στις 3:37 π.μ. είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!
Σου εύχομαι σύντομα να γίνεις κι εσύ μια πολύ γλυκιά μανούλα!

Δημιουργία on 9 Μαΐου 2010 στις 6:32 π.μ. είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

Marina on 9 Μαΐου 2010 στις 1:17 μ.μ. είπε...

Να'σαι καλά που τιμάς τόσο τρυφερά μάνα και πεθερά! Είμαι σίγουρη ότι θα γίνεις και εσύ μια πολύ γλυκιά μανούλα!

kiki on 12 Μαΐου 2010 στις 11:10 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά σε όλες και εύχομαι να γίνεις κι εσύ μανούλα!

ΑΧΤΙΔΑ on 10 Ιουνίου 2010 στις 1:34 μ.μ. είπε...

Ο καλός άνθρωπος δεν χάνεται ποτέ φίλη μου και η φιλία στις δύσκολες στιγμές κρίνεται και όχι στις χαρές.Να σου ζήσουν , να τους χαίρεσαι μα πάνω απ' όλα μη ξεχνάτε οτι οι καιροί αυτόι που θα έρθουν θα πρέπει να ξεπεραστούν μόνον αν ...είμαστε ανθρωποι και ο ένας δίπλα στον άλλο σαν συγγενής.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare