Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Μικρη Κουζινα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:51 π.μ.
Καλημερα καλημερα, πηρα κι εγω το βιβλιο της μικρης κουζινας, την Τριτη το πρωι μου το εφερε o courier.Ενα βιβλιο φτιαγμενο με μερακι και αγαπη , γνωση και σπουδη, εμπειρια και τεχνη. Κικη ευχαριστω πολυ!Δεν σε ξεχασα αλλα δουλευα κυλιομενες ωρες στην εταιρια κι ετσι ειχα μια βδομαδα να μπω στον υπολογιστη.
Χθες ημασταν καλεσμενοι στο Πλκετο Εγκωμιο και μου ειεπ για τη συναντηση σας , εγω δεν ειχα ιδεα , κριμα την αλλη φορα θα ερθουμε σιγουρα.Ευχομαι ολοψυχα το βιβλιο σου να παει καλυτερα απο το αναμενομενο και ανυπομονω για τα επομενα , ξερεις εσυ ...
Καλη επιτυχια στο εργο σου.

13 σχόλια:

eirini on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 8:58 π.μ. είπε...

Το είδα κι εγώ το βιβλίο στην Αχτίδα και είναι πράγματι πολύ όμορφο! Ωραία εικονογράφηση και νόστιμες συνταγές!
Άσπα μου ελπίζω να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα να έχουμε και καλό μήνα!!!
Φιλιά πολλά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 9:31 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου, να έχεις καλό μήνα.
Καλά μαγειρέματα...
Οι ευχές μου φυσικά στον Νίκο και την πεθερά σου.
Φιλάκια!!!

Πλεκτο Εγκωμιο on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 9:33 π.μ. είπε...

Τι καλά που περάσαμε!!!! Να το επαναλάβουμε σύντομα!!! Καλη εβδομάδα και τα λέμε πάλι απο κοντα την Τριτη για πολύ πλέξιμο και κουβεντούλα!!!! Φιλάκια πολλά πολλα!

Όσο για το βιβλίο το περιμένω και εγώ!!!

mia maria on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 11:04 π.μ. είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!

kiki on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 12:35 μ.μ. είπε...

Άσπα ευχαριστώ για την ανάρτηση! Κι αναρωτιόμουν αν το πήρες! καλέ εσένα είχε τραπέζι το πλεκτό εγκώμιο και δεν μπορούσε να έρθει; Χαχα! Είχα βάλει ανακοίνση στο μπλογκ για τη συνάντηση. θα ξανακάνουμε όμως Άσπα μου γιατί περάσαμε ωραία και την επόμενη φορά θα το πούμε πιο νωρίς! Φιλάκια!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 4:57 μ.μ. είπε...

@eirini
ειρηνακι , αξιζει πολλα το βιβλιο εφτιαξα σημερα την παστα φλωρα, γευσττικη περα απο το προβλεπομενο, ειμαι καλα , πολυ καλα, καλο μηνα και να μην χανομαστε !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 4:58 μ.μ. είπε...

@γιαγια Αντιγονη
καλο μηνα, να κοπιασεις να δοκιμασεις την μαγειρικη μου, ευχαριστουμε για τις ευχες ολοι μας !καλη εβδομαδα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 5:02 μ.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
περασαμε παρα πολυ ωραια, κι αυτο το αντικριστο εδω το εχω ακομα, μετα περασαμε απο το τρελοκοριτσο την πεθερα μου, ειδαμε που ειχε αναμενη την tv και της χτυπησαμε για να της δωσουμε την κερυθρα, δεν περιγραφεται η χαρα της , την γευοταν κι εκλεινε και τα ματια της , γυρισ επισω λεει πολλ αχροναι , ειχε να φαει απο οταν ηταν 6-8 χρονων, 62 χρονι απισω , αχ Παναγια μου , τα ρημαδια τα χρονια, σε θελω ξεκουραστη την Τριτη, φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 5:02 μ.μ. είπε...

@big mama
καλο μηνα με χαρες και γελια, δημιουργια και αγαπη!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 31 Ιανουαρίου 2010 στις 5:07 μ.μ. είπε...

@kiki
αχ κικη μου, το πηρα αλλα ετρεχα πολυ με τα ωραρια της δουλειας ειμαι καινουρια και οπως μου χτυπανε χορευω, απο την αλλη ηθελα να κανω και μια αναρτηση της προκοπης οχι αυτη της κακιας ωρας , αλλα το φανταστηκα πως θα αναρωτιοσουν αν το ελαβα, σου χρωσταω μεγαλη αναρτηση, η αφιερωση σου ηταν πολυ ιδιατερη, εφτιαξα αποψε την παστα φλωρα με μαρμελαδα μυρτιλα του εμποριου βεβαια , αλλα ηταν κουκλιστικη, την αλλη φορα που θα ερθεις θα συναντηθουμε σιγουρα και να μην σκας για το μερος της συναντησης , το σπιτι μου ειναι ανοιχτο , γεια στα χερια σου !!!!!!!!!!!!!

Lila Xagorari on 1 Φεβρουαρίου 2010 στις 12:19 π.μ. είπε...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Φεβρουαρίου 2010 στις 5:18 π.μ. είπε...

@Λιλα
καλο μηνα μονο με χαρουμενες στιγμες να εχουμε ! ερχομαι να σε δω

Δημιουργία on 3 Φεβρουαρίου 2010 στις 12:36 μ.μ. είπε...

Καλα και δημιουργικα μαγειρεματα να εχεις απο το βιβλιο της Κικης.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare