Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

μια καλημερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 12:14 π.μ.



Καλημερα καλημερα, σημερα ειναι τοσο ηλιολουστη η μερα και μου εχει δημηιουργησει ενα πολυ ευχαριστο συναισθημα, αλλα φταιει και κατι αλλο για αυτο , να σας πω? μη γελασετε ομως ξερετε τη μερα ειναι σημερα? Τεταρτη ναι, αλλα τι διαφορετικο εχει αυτη η Τεταρτη?
εχει, εχει,ειναι η παγκοσμια ημερα κατα της ΔΙΑΙΤΑΣ πολυ καλα ακουσατε, θα το εκμεταλευτω δεοντως οπως καταλαβαινετε . Και επισης σας δινω και μια φωτογραφια μου ετσι για να σας γλυκανω μ ετο χαμογελο μου .Ας σοβαρευτω ομως γιατι πρεπει να σας δωσω τη φραση της εβδομαδας
<<Διαμορφωνε την πορεια σου απο τα αστερια , οχι απο τα φωτα καθε περαστικου πλοιου>>
Στρατηγος Omar Brandley (1893-1981)Αμερικανος Στρατηγος
γεματη νοημα αυτη η φραση ε?
Ξεχασα την φωτογραφικη μηχανη μου κι ετσι δεν μπορω να σας δειξω τα δαχτυλιδια που εφτιαξα στο εργαστηρι τη Δευτερα , θα το θυμηθω αυριο και θα τα δειτε.

Σας φιλω καλο υπολοιπο να εχουμε .

28 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ on 6 Μαΐου 2009 στις 2:46 π.μ. είπε...

Καλημέρα κι από εμένα!!
Πραγματικά μας έφτιαξες την διάθεση με το χαμόγελό σου:))

πουαντερι on 6 Μαΐου 2009 στις 3:00 π.μ. είπε...

Κουκλα εισαι!!!!!!
Γιαυτο σημερα μπορω να φαω το αλλο μισο απο το γλυκο που αφησα χθες;! χα!χα!
τα μπουκαλια σου μ άρεσαν πολυ!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 3:25 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
καλημερα , αυτο ηθελα κι εγω να σας φτιαξω τη μερα
φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 3:28 π.μ. είπε...

@πουαντερι
κουκλα ειμαι βεβαια τι νομιζες ?
να το φας ολο το γλυκο , αι στο καλο πια μια ζωη την εχουμε , ομως δεν καταλαβαινω σε ποια μπουκαλι αναφερεσαι , δεν εχω φτιαξει ποτε μπουκαλια πουαντεριτσα μου !!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 6 Μαΐου 2009 στις 3:35 π.μ. είπε...

αυτή είναι καλημέρα, πως να μην ξεκινήσει καλά με τέτοιο χαμόγελο,

αυτή είναι γιορτή, μήπως να ορίσουμε κι άλλες τέτοιες μέρες; εμάς τις ευτραφούλες μας βολεύει πολύύυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια

xaos on 6 Μαΐου 2009 στις 3:45 π.μ. είπε...

καλημερα!!! Η καλή διάθεση φαινεται από το πρόσωπο που λάμπει.Πάντα ετσι να εισαι και να το μεταδίδεις και σε μας τους σκουντούφλιδες!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 4:14 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
καλη μου, η ημερα αυτη οριστικε πραγματικα μονο για εμας τις ζουμπουρλουδικες εεεεεεεεεε?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 4:16 π.μ. είπε...

@Χελωνα
ολα φτιαχνουν με ενα χαμογελο , κι ο πιο σκληρος αφοπλιζεται , οσο για το σκουντουφλη ? πολυ απλα βλεπει και την αλλη πλευρα
φιλακια

b|a|s|n\i/a on 6 Μαΐου 2009 στις 6:02 π.μ. είπε...

πότε είχατε ήλιο; γιατί εδώ βρέχει από το πρωί! μα είναι όμορφα!
ζεστό χαμόγελο έχεις. αληθινό. γλυκύτατο! πώς να μην γλυκαίνονται τα πάντα μετά; :))

πουαντερι on 6 Μαΐου 2009 στις 7:31 π.μ. είπε...

αυτα με τα ποτα πισω σου...........

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 7:53 π.μ. είπε...

@basvia
το πρωι ξεκινοντας απο την Ηλιουπολη και φτανοντας στα μεσα της Λ. Συγγρου, οπου ειναι η δουλεια μου γινοταν χαμος απο τη ζεστη , και τον ηλιο, χαρα Θεου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Μαΐου 2009 στις 7:54 π.μ. είπε...

@πουαντερι
αχ πουαντεριτσα μου δεν ειναι δικα μου στο σπιτι της θειας μου ειμαι σε αυτη τη φωτογραφια , η οποια εχει μανια με τα μπουκαλια και τα σπιτικα ποτα, μηπως να εκανα κι εγω μια τετοια γωνια στο σπιτι μου ?

Πλεκτο Εγκωμιο on 6 Μαΐου 2009 στις 1:04 μ.μ. είπε...

Ασπούλα μου το χαμόγελό σου πρέπει να δει κανείς απο κοντά και οχι σε φωτογραφίες!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου και καλό βράδυ!

ΑΧΤΙΔΑ on 6 Μαΐου 2009 στις 1:39 μ.μ. είπε...

Γλυκειά μου αν σε έβλεπε ο άνδρας μου ( σιγά μη σε έδειχνα)θα μου έλεγε: '' αχ! γυναίκα έτσι σε ήθελα όπως παλιά ! ''γιατί γλυκειά μου ήμουν διπλάσια απο σένα .ΕΊΣΑΙ ΚΟΎΚΛΑ , ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΆΖΕΙ ΠΑΡΆ ΜΌΝΟ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΟΥ. Θα μου πεις γιατί εσύ έχασες 50 κιλά; για λόγους υγείας μόνο, έπαθα συντριπτικό κάταγμα αστραγάλου και δεν μπορούσα να περπατήσω .Είσαι γλύκα!Θα σου στείλω με μέιλ τη φωτογραφία μου πριν 3 χρόνια και θα έβλεπες αν θα με αναγνώριζες.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 12:05 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
αχ εσυ κοριτσακι μου , παντα με τον καλο το λογο !!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 12:08 π.μ. είπε...

@ΑΧΤΙΔΑ
καλη μου αχτιδουλα , η μαχη με το βαρος ειναι σκληρη και πολλες φορες ανιση , μεχρι τωρα εχω καταφερει 2 φορες να το νικησω , τωρα ειμαι παλι στα πανω μου , αλλλα τι να κανω , εχασα τη μια φορα 30 και την αλλη 45 τα ξαναπηρα , αλλα το χαμογελο μου δεν μπορει να το σβησει τιποτα ακομα κι αυτα τα ρημαδοκιλα , στο κατω κατω αρεσουμε και σε καποιους σωστα ?
φιλακια πολλα πολλα

XRYSOULA on 7 Μαΐου 2009 στις 3:14 π.μ. είπε...

Καλημέρα Ασπα μου.Πάντα χαρούμενη σου εύχομαι .

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 4:57 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
καλη μου χρυσουλιτσα το ιδιο ευχομαι κι εγω σε σενα , σε φιλω γλυκα

ΑΧΤΙΔΑ on 7 Μαΐου 2009 στις 5:58 π.μ. είπε...

Μη μου τα λες αυτά , τα πέρασα καλή μου , τα έφαγα στο πετσί μου απο το ρατσισμό του διαχωρισμού μέχρι κι εγώ δεν ξέρω τι.Ο δακτύλιος ήταν για μένα η μόνη λύση και έτσι τα κατάφερα.

eirini on 7 Μαΐου 2009 στις 8:20 π.μ. είπε...

Είσαι μια κούκλα!!! Την πήρα την φωτογραφία!
Αυτή η παγκόσμια μέρα είναι πολύ καλή! Μπράβο σε όποιον την σκέφτηκε, χαχα...

kiki on 7 Μαΐου 2009 στις 12:41 μ.μ. είπε...

Χαχα! Παρολο που είμαι κατα των "ημερών" αυτή η μέρα θα γίνει η αγαπημένη μου!

Δημιουργία on 7 Μαΐου 2009 στις 1:13 μ.μ. είπε...

Δεν το ηξερα οτι γιορταζουμε και εμεις οι αφρατουλες, εστω και για μια μερα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 11:43 μ.μ. είπε...

@αχτιδα
ειναι μια λυση κι αυτες οι μεθοδοιτ ακαταφερατε μια χαρα παντως

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 11:44 μ.μ. είπε...

@eirini
μοναδικη μερα στην κυριολεξια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 11:45 μ.μ. είπε...

@kiki
και της μαμας ειναι σπουδαια παγκοσμια ημερα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 7 Μαΐου 2009 στις 11:46 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
κι εμεις οι αφαρατουλες εχουμε ψυχη κα Κατερινα, δεν αξιζουμε μια μερα να γιορταζουμε?

Teteel on 9 Μαΐου 2009 στις 6:16 π.μ. είπε...

Δεν ήξερα οτι υπάρχει μέρα κατά της δίαιτας.Πολύ μου αρέσει, έχω κιεγώ τα κιλάκια μου,τα παραπανίσια.Και να μη σου πω οτι όταν αδυνατίζω χαλάω πολύ στο πρόσωπο.Εξάλλου οπως λες και συ, αρέσουμε και έτσι!!!Υ.Γ. βρήκα το μπλογκ σου από την αγαπημένη μου την Αχτιδα, σε βρίσκω πολύ γλυκιά, με πολλά ενδιάφεροντα, και χρυσοχέρα. Μπράβο σου!Θα σε διαβάζω. Καλό Σαββατοκύριακο.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 11 Μαΐου 2009 στις 12:07 π.μ. είπε...

@Eleftheria
καλως ορισες, θα τα λεμε εκτενεστερα λοιπον, θ αβρω κι αλλες μερες εγω για να παρουμε το αιμα μας πισω , σιγα μην κατσουμε να σκασουμε αμε!!!!!!!!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare