Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ηρθα κι εγω !!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:39 π.μ.
Καλο μηνα και καλη εβδομαδα, να εχουμε , η Ανασταση που περασαμε να φερει στις καρδιες μας και στις οικογενειες μας , οτι ποθουμε περισσοτερο. Τωρα απο που να αρχισω ? εχω τοσα πολλα να σας δειξω , κατασκευες , φωτογραφιες απο την Τριπολη στον κηπο, λουλουδακια που φυτεψε η μαμα μου , τη Φιονα , ενα χελωνακι που ηρθε απροσμενα και το υιοθετησαμε Ρωξανη το βαφτισα, λοιπον ας τα παρω με τη σειρα. Πρωτον ευχαριστω πολυ πολυ για το ενδιαφερον σας αυτες τις ημερες τοο απολαυσα αμε τι νομιζετε , θα το αρνηθω σιγα αφου ειμαι ψωνιο.Λοιπον ξεκινησαμε τη Μ. Πεμπτη, ο Νικος , η Φιονα κι εγω , φτασαμε το βραδυ, η Φιονα αντιληφθηκε την απλα που θα ειχε και οπου εβρισκε τα εκανε , ως και στο χαλι της θειας μου, η οποια επαθε συγκοπη αν και το χειριστηκε πολυ καλα. Πηγαμε στον επιταφιο, ετοιμασαμε τη μαγειριτσα με την μητερα μου, καναμε τα τελευταια ψωνια, πηγαμε και στην Ανασταση . Ολα τα πρωινα τα περνουσαμε στον κηπο τι ωραια που ηταν!!! Εως τι στιγμη που η Φιονα γαυγιζε αδιακοπα , λεω του Νικου
-Τι επαθε παλι ?
-Παω να δω .
Μεχρι να παει ειχε σταματησει , αλλα κατι ειχε στο στομα της , της ανοιγει ο Νικος το στομα και τι εβγαλε ? το χελωνακι , Θεε μου, τι τρομαρα θα πηρε το καημενο!!δεν θα ηθελα να ειμαι χελωνακι εκεινη τη στιγμη, και σαν να μην φτανει αυτο , αφου το αποκρυναμε πηγαινε η μουρλη και το εβρισκε και του γαυγιζε , ωσπου τις εφαγε και ησυχασε.Ωραια ηταν στην Ανασταση ειδαμε γνωστους , αγκαλιες , φιλια και τα σχετικα , μου ελειψε και λιγο ο αδελφος μου αλλα τι να κανουμε, αλλαζουν τα πραγματα, μου εφτανε που εκει που ηταν περναγε ομορφα. Στην Τριπολη μετα την Ανασταση αναβουν στην πλατεια του Αρεως τα κληματα για να ειναι ετοιμα την Κυριακη του Πασχα που θα σουβλισουν τα αρνια που προσφερουν στον κοσμο, ειναι μια εικονα που εχω απο τοτε που ημουνα παιδακι .Τελος παντων ολα ωραια ηταν , και η μαγειριτσα και το αρνι και ολα τα συμπαραμαρτουντα. Γυρισαμε αρχισαμε την δουλεια και τα μαθηματα στο εργαστηρι. Εχουμε φτιαξει αρκετα πραγματα , εγω ειχα χασει αρκετα μαθηματα κι ετσι δουλευω λιγο περισσοτερο στο σπιτι.Το Σαββατοκυριακο αυτο εφτιαξα ενα κουτι διακοσμημενο με ψηφιδες τις οποιες εβαψα εγω , μια τσαντα με χαρτοπετσετα και εναν καθρεφτη επισης με χαρτοπετσετα(αυτον τον τελειωσα στο εργαστηρι ).Και τα κοσμηματα τα εχω προχωρησει αλλα δεν τα εχω τελειωσει για να σας τα δειξω. . Νομιζω πως αυτα εχω να σας πω και να σας δειξω . Σιγουρα θα προκυψουν κι αλλα μεσα στην εβδομαδα και κυριως το Σαββατοκυριακο μιας και η πεθερα μου εχει ετοιμασει τις κουρτινες για την κουζινα , και θα ανανεωθουμε λιγακι,ολα θα παρουν το δρομο τους πια και θα μπουν στη σειρα τους.Θα σας δω μαλλον αυριο, σας φιλω πολυ πολυ.

















































14 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 4 Μαΐου 2009 στις 11:04 π.μ. είπε...

καλώς την, σημασία έχει ότι πέρασες καλά, αλλά και το ζωάκι είδε και την άλλη όψη της ζωής, είδες τι έπαθε η πρωτευουσιάνα στην εξοχή, μέχρι και ζωάκια ΑΤΙΑ, σας κουβάλησε, τον έπιασε τον εξω-γήινο (από το έξω-εξοχή) φαντάζομαι τρομάρα που πήρε η χελώνα, θα σκεφτόταν: "και μου 'λεγε η μάνα μου να μην απομακρύνομαι, τι έπαθα το άμοιρο!"

συνεχίζεις ακάθεκτη τις δημιουργίες σου, περιμένουμε νέα σου....
καλό βράδυ

eirini on 4 Μαΐου 2009 στις 12:32 μ.μ. είπε...

Είπα κι εγώ! Τί έπαθε η Άσπα!!! Καλοπεράσαμε βλέπω, χαχα!
Έχω πολλά να σχολιάσω! Η φιόνα σου είναι μια κούκλα! Αφού ζει το χελωνάκι... πάλι καλά, χαχα! Τώρα που το υιοθετήσατε κιόλας, τί θα κάνει η έρμη η Φιόνα;;; θα τρελλαθεί στο γαύγισμα!
Οι φωτογραφίες σου μ'άρεσαν πολύ! Ιδίως αυτές από τον κήπο! Της μαμάς σου ο κήπος είναι;;;;; Πανέμορφος!
Περιμένω τις δημιουργίες σου και... κάτι άκουσα για κουρτίνες! Φωτογραφία παρακαλώ επειγόντως!
Α! και κάτι άλλο... είσαι πολύ όμορφη! Ειλικρινά!

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 12:37 μ.μ. είπε...

Καλό μήνα Άσπα. Ε λοιπόν το' φτιαξα το blogάκι. Το λένε ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ και βρίσκεται ακόμα σε βρεφικό στάδιο. Προσπαθώ η καημένη, αλλά δεν καταφέρνω και πολύ .Από σήμερα λέω να γράφω σε συνέχεια κάποια παραμυθάκια που έχω σε προσχέδια. Για να δούμε αν θα σας αρέσουν..

ΕΛΕΝΑ on 4 Μαΐου 2009 στις 4:24 μ.μ. είπε...

Kαλώς την:))
Kαλά, το χελωνάκι είναι γλύκα!! Και πόσο μικρούλι!!!
Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!
Και του χρόνου!!!

πουαντερι on 4 Μαΐου 2009 στις 10:03 μ.μ. είπε...

Αντε το αποφασισες;! χα!χα!
Τι εκπληξη το χελονακι για την Φιονα σου ε;
Καλε τι κηπος ειναι αυτος;;;;;

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 11:46 μ.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
περασα πολυ ομορφα πραγματικα , και σιγουρα το χελωνακι δεν θα ξαναπερασει τετοια τρομαρα, παντως κατεβηκε η μαμα μου ξανα το τριημερο της Πρωτομαγιας και το χελωνακι ηταν μια χαρα το δυσμοιρο.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 11:50 μ.μ. είπε...

@eirini
αχ βρε ειρηνακι μου παντα με τον καλο το λογο, για τη φιονα ειμαι σιγουρη πως ειναι μια κουκλα , το χελωνακι θα μενει μονιμα στην Τριπολη στον κηπο μας κι οποτε παμε εκει θ αδουμε τι θα γινεται, οσο για τον κηπο ειναι στο σπιτι μας στην Τριπολη και το φροντιζουν η μαμα μου με τη θεια μου που κατεβαινουν καθε 15μερο , ανυπομονω κι εγω για τις κουρτινες πιστευω πως το Σαββατοκυριακο θα ειναι κρεμασμενες, πως αλλαζει βρε παιδι μου το σπιτι , με τις κουρτινες?
ειμαι ομορφη? μαλλον ειμαι λοιπον
ειπαμε ειμαι ψωνιο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 11:52 μ.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
αγγελικουλα μου , αργησες αλλα τα καταφερες παω να σε δω να ασημωσω το μωρο , καλοτυχο να ειναι , αλλα να σου πω κατι με ολες εμας διπλα σου ειναι βεβαιη η λαμπρη του πορεια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 11:58 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
και του χρονου ελενακι μου να ειμαστε καλα , κι εμενα με κερδισε το χελωνακι πρεπει να ειναι πολυ μωρακι ακομα, οταν του εβαλα μαρουλι εβγαζε ενα κεφαλακι τοσο δα, αχ αυτη η φυση !!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Μαΐου 2009 στις 12:02 π.μ. είπε...

@πουαντερι
γλυκουλα μου πουαντεριτσα , ηρθα ηρθα,μαλλον για το χελωνακι ηταν εκλπηξη η φιονα, νομιζε η μουρλη οτι θα της παρει τα πρωτεια αν ειναι δυνατον, ο κηπος ειναι στο σπιτι μας στην Τριπολη και ειναι πανερμορφος κι απο κοντα εχω κι αλλες φωτογραφιες , επισης εχουμε και 3 ελατα , σκετη μαγεια , ακομα και το καλοκαιρι κατω απο το ελατο καθομαστε κι εχει μια δροσια ...

Δημιουργία on 5 Μαΐου 2009 στις 3:06 π.μ. είπε...

Να εισαι καλα, και του χρονου! Ο κηπος σας παραπολυ ομορφος και η Φιονα σου μια κουκλα!

olivetreegirl on 5 Μαΐου 2009 στις 2:12 μ.μ. είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες, φαίνεται ότι περάσατε πολύ όμορφα! Το χελωνάκι το κακόμοιρο, τι τρομάρα θα πήρε! Χάρη στη Φιόνα όμως βρήκε μια ζεστή οικογενεία να το φροντίζει και να το αγαπάει!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Μαΐου 2009 στις 11:54 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
ευχαριστω για τα καλα σας λογια
φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Μαΐου 2009 στις 11:56 μ.μ. είπε...

@olivetreegirl
το χελωνακι σιγουρα θα νιμιζε πτι ηταν σε σπηλια, δεν θα το αγαπησει ποτε η μονοφαγου η Φιονα , αλλα το αγαπαμε εμεις
φιλακια

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare