Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

ηρθα λοιπον ....

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 9:15 π.μ.
Καλησπερα καλησπερα, ειχα καιρο να φανω , αλλα δεν ειχα ουτε τηλεφωνο , ουτε internet, ειχα και τις αναποδιες μου, μιας και τ0 αθεματα του Νικου μου αποσπουν ολον τον ελευθερο χρονο μου. Αχ πολλα τα βασανα απο τους συνεταιρισμους , παρα πολλα , τοσα πολλα οσο και τα μαλλια της κεφαλης μου.

Σε μια Ελλαδα, που το μονο που κανει ειναι να τρωει τα παιδια της, προσπαθουμε να σκεφτομαστε το καλυτερο ελπιζοντας για αυτο, δεν ξερω αν ακουγεται γραφικο αλλα ετσι ειναι. Τις τελευταιες μερες κακες σκεψεις μου δηλητηριαζουν το μυαλο μου, σκεψεις να κανω κακο στον ανθρωπο που μας εχει φερει στο αμην και που το σπιτι μου χορευει στους ρυθμους του σεισμου, αχ θα κρατηθω αραγε, θα αντεξω η΄θα μου παθει τιποτα ο Νικολακης μου και τοτε θα χαλασει ο κοσμος?

Τελος παντων , τι να πω ? Εχουμε τρελανει και τις μαναδες μας που δεν τολμουν να μας ρωτησουν τιποτα , παρα μονο μας κοιτανε με εκεινα τα ματια Παναγια μου, που κοβουν σαν καρφια απο το πονο και την απογνωση.

Πιστευω οτι ολα θα γινουν οπως πρεπει στο τελος , και οι αιτιοι θα τιμωρηθουν οπως τους πρεπει και τους αξιζει, δεν θελω να αφησω τα ονειρα μου στη σκια τους , θα παλεψω για τα καλυτερα και θα συνεχισω να ριχνω αλατι στους ωμους μου για το κακο το ματι , αμ τι? θα πεθανω για ενα αλητη ? ποτε !!!!!

Σας φιλω και θα επανελθω αμεσα, με ταλαιπωρει και μια φαρυγγιτιδα απο το μπουρδου μπουρδου στη δουλεια , και ειμαι σε αφωνια απο την ωρα που σχολαω εως την επομενη μερα. Σας φιλω γλυκα !

11 σχόλια:

πουαντερι on 11 Μαρτίου 2010 στις 11:24 π.μ. είπε...

Καλεεεεε!!!που εισαι; περαστικα!
Να πιεις και ρακομελο κανει καλο στην φαρυγγιτιδα(αληθεια ειναι ρε δεν κανω πλακα).

ΕΛΕΝΑ on 11 Μαρτίου 2010 στις 12:21 μ.μ. είπε...

Περαστικά εύχομαι να είναι όλα (όχι μόνο ο λαμός, και όλα τα υπόλοιπα που σε ταλαιπωρούν!)
Φιλιά, καλό βράδυ!

Γιαγιά Αντιγόνη on 11 Μαρτίου 2010 στις 12:49 μ.μ. είπε...

Ασπούλα μου, μόλις γύρισα.
Σου γράφω μέσα από την καρδιά μου, γιατί ξέρεις σε αγαπώ.
Αν μπορούσα να σε κρατήσω στην αγκαλιά μου και να απαλύνω την ψυχούλα σου!
Δυο που αγαπιούνται θα νικήσουν!!!!!
Σας στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!!

kiki on 11 Μαρτίου 2010 στις 1:17 μ.μ. είπε...

Εύχομαι όλα να γινουν καλύτερα! Ηρέμησε...

mia maria on 12 Μαρτίου 2010 στις 4:49 π.μ. είπε...

Περαστικά! Εύχομαι όλα να γίνουν καλύτερα σύντομα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαρτίου 2010 στις 2:52 π.μ. είπε...

πουνατερι, εδω ειμαι μαρακι μου , το εχω ακουσει για το ρακομελο, αλλα δεν εχω ρακι , την επομενη φορα ομως , φιλακια πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαρτίου 2010 στις 2:53 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
οπως το ειπες τα υπολοιπα ειναι τα σημαντικοτερα και τ απιο σοβαρα, ελπιζω παντα για το καλυτερο , φιλια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαρτίου 2010 στις 2:55 π.μ. είπε...

@γιαγια Αντιγονη
καλως ορισες και καλως με βρηκες, πολυ θα ηθελα κι εγω να ειμαι στην αγκαλια σου, να λυτρωθω αλλωστε οπως λεει και το τραγουδι αλλα κι εσυ δυο που αγαπιουνται ειναι πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαρτίου 2010 στις 2:56 π.μ. είπε...

@kiki
ηρεμω αλλα καμια φορ αμε πνιγει το δικιο ρε Κικη , δεν μπορω μου ανεβαινει το αιμα , δεν τη θελω την αδικια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαρτίου 2010 στις 2:57 π.μ. είπε...

@bigamma
αχ τι να κανουμε , οι Νικολακηδες ετσι ειναι παιδευουν για να τους αγαπαμε πιο πολυ , φιλακια

ΑΧΤΙΔΑ on 14 Μαρτίου 2010 στις 6:22 π.μ. είπε...

Λίγο μελαγχολική μου φαίνεσαι καλή μου; δεν θέλω τέτοια..ξέρω οτι φταίει και ο καιρός.Να σου κάνω μια αγκαλίτσα για να σου περάσει! Καλόδεχτο το νέο μπλοκ καλή μου να κάνεις πάντα ότι σε γεμίζει και σε ευχαριστεί κι εμείς εδώ, πάντα δίπλα σου όπτε μας χρειαστείς.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare