Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

αδελφουλη μου να τα εκατοστησεις !!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 6:58 π.μ.
Αδελφουλη μου γλυκε, 27 χρονια πριν ηρθες στη ζωη μου με ενα εκνευριστικο κλαμα και με το πιο ζεστο γαλανο βλεμμα που ειχα αντικρισει ποτε στη ζωη μου επαθα σοκ αλλα πρεπει να παδεχτω οτι ησουν ενα κουκλιστικο μωρο. Σου ευχομαι ολοψυχα να τα εκατοστησεις , να εισαι παντα χαμογελαστος , τρυφερος και παντα οταν με βλεπεις να ανοιγεις τα χερακια σου για να χωνομαι στην αγκαλια σου, ευχομαι το μωρακι σου που θα ερθει τον Οκτωβριο να συμπληρωσει την ευτυχια σου και να εισαι παντα αγαπημενος με την γυναικα σου.Θα ειμαι παντα κοντα σου, θα σε αγαπω με ολη τη δυναμη της καρδιας μου , θα σε σκεφτομαι και θα προσευχομαι στο Θεο να σε εχει παντα δυνατο.Σημερα οπως και καθε χρονο εδω και 15 χρονια φτιαχνω Φανουροπιτα για σενα , την παω στην εκκλησια , τη διαβαζω και σου στελνω το μεριδιο σου, νομιζες πως θα σε ξεχνουσα φετος? ΠΟΤΕ αδερφε μου , οσο ζω θα σου φτιαχνω την πιτουλα σου, απλη και λιτη με αγνα υλικα, οπως αγνη ειναι η ψυχη σου , οπως απλα και λιτα εχεις επιλεξει να ζεις.Περασαμε πολλα αλλα μεγαλωσαμε σαν μια γροθια , εφτυνε ο ενας για να τρωει ο αλλος, πιανομασταν χερακι χερακι για να περασουμε απεναντι στο δρομο αφου η μαμα δουλευε, μου λες να ξεχασω ολα αυτα αλλα πως ?εναι ολη μας η ζωη αδελφουλη μου, βαζω στην ακρη ολα αυτα που με μελαγχολουν οταν τα θυμαμαι για το χατηρι σου και σιγοτραγουδω το τραγουδακι που αφιερωσες καποτε σε μενα και σε σενα,

<<ειχα το ονειρο μου το ποδηλατο μου .... ...ποτε δεν θα ξεχασω αυτη τη θαλασσα, αυτη που χαλασα για να σε βρω , παλευαμε στα κυματα κι εσυ κι εγω μα ειχαμε οδηγο τον ουρανο...>>

Χρονια πολλα μικρουλη μου να τα εκατοστησεις , σε φιλω !!!!!!!!!

21 σχόλια:

XRYSOULA on 27 Αυγούστου 2009 στις 8:59 π.μ. είπε...

Να τα εκατοστήσει ο αδελφός σου και καλώς όρισες Άσπα μου.
Σε πεθύμισα βρε!!
Πως τα πέρασες? Ολα καλά?
Πότε ξεκινάς στην καινούργια δουλειά?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Αυγούστου 2009 στις 10:15 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
ευχαριστω πολυ πολυ χρυσουλιτσα μου,κι εγω σας πεθυμισα , καλα τα περασα πολυ καλα , ξεκινησα την Δευτερα ειναι πολυ καλα , ειμαι πολυ ευχαριστημενη εσυ ολα καλα ? βγηκαν τα αποτελεσματα για την κορη σου?

b|a|s|n\i/a on 27 Αυγούστου 2009 στις 1:50 μ.μ. είπε...

να τον χαίρεσε!! χιλιόχρονος!! με κάθε ευτυχία πάντα να γεμίζει πανέμορφα κάθε στιγμή του.
χρόνια του πολλά και καλά με υγεία και πολλή πολλή αγάπη.
καλώς επέστρεψες και πάλι!
καλό σου βράδυ!

πουαντερι on 27 Αυγούστου 2009 στις 1:55 μ.μ. είπε...

Να τα εκατοστησει!!!
εχω κι εγω τρελα με το τραγουδι του Μακεδωνα αυτο μου αρεσει παρα πολυ...

Καλεεεεε! γυρισες;!!!
δεν εχω τηλ. αλλά απο βδομαδα θα παω Αθηνα; θα πιουμε καφε;!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Αυγούστου 2009 στις 10:11 μ.μ. είπε...

@basnia
καλημερα ευχαριστω πολυ για τις ευχες , επεστρεψα και το χαιρομαι κιολας, σε φιλω και τον Μομπυ εννοειται

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Αυγούστου 2009 στις 10:14 μ.μ. είπε...

@πουαντερι
καλημερα μαρακι μου, μα σε επαιρνα χθες εως τις 22.30 , ειπα να μην σε παρω στο κιν γιατι ηταν αργα αμε να παμε για καφε εκτος Πεμπτης γιατι θελω να παρακοληθησω μια παρασταση , εγω μετα τις 16.30 ειμαι σπισπιτι οποτε μιλαμε για να κανονισουμε, φιλακια πολλα πολλα
επειδη ζηλεψα θα παμε στο kangaroo να παρω κι εγω τζουρτζουλακια εεεεεεεεεεε?

eirini on 27 Αυγούστου 2009 στις 11:02 μ.μ. είπε...

Τί τρυφερή ανάρτηση! Να τον χαίρεσαι Άσπα μου! Εύχομαι πολύχρονος και ευτυχισμένος και με το καλό το μωράκι του!
Είναι τυχερός που έχει μια αδερφή σαν κι εσένα!!!!!

Καλημέρα!!!

ΕΛΕΝΑ on 28 Αυγούστου 2009 στις 3:44 π.μ. είπε...

Να τα χιλιάσει ο αδελφούλης σου, που είναι τόσο τυχερός, γιατί έχει μια τόσο τρυφερή αδελφούλα που τον αγαπάει τόσο ζεστά, αυθόρμητα και εικλικρινά!
Εύχομαι να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 28 Αυγούστου 2009 στις 10:06 π.μ. είπε...

πολύχρονος ο αδελφούλης σου, καλώς ήρθες Άσπα, καλή αρχή στη δουλειά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Αυγούστου 2009 στις 2:21 μ.μ. είπε...

@eirini
ειρηνακι μου καλο χειμωνα να εχουμε, σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, δεν ξερω αν ειναι τυχερος παντως εγω ειμαι που τον εχω
φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Αυγούστου 2009 στις 2:24 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
καλο χειμωνα ελενακι μου, να εισαι καλα και να χαιρεσαι κι εσυ οσους αγαπας, οσο για το αν ειμαι τρρφερη , οπως ειπες κι εσυ πανω απο ολα ειμαι αυθορμητη, σε φιλω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Αυγούστου 2009 στις 2:25 μ.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΗΞ
καλως σε βρηκα, ευχαριστω για τις ευχες, σε επομενη αναρτηση θα αναφερθω εκτενεστερα στην καινουρια μου δουλεια και στο πως περασαμε στις διακοπες μας στο εξοχικο, σε φιλω

spyros1000 on 28 Αυγούστου 2009 στις 4:12 μ.μ. είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 29 Αυγούστου 2009 στις 4:35 π.μ. είπε...

@SPYROS1000
σε ευχαριστω πολυ πολυ

Global Greek on 29 Αυγούστου 2009 στις 7:25 π.μ. είπε...

Να τον χαίρεσαι και με το καλό να έρθει και το ανηψάκι στον κόσμο! Χρόνια του πολλά κι ευτυχισμένα εστω και λιγο καθυστερημένα αλλά μόλις επέστρεψα απο τις διακοπές!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 29 Αυγούστου 2009 στις 2:47 μ.μ. είπε...

@Global Greek
ευχαριστω πολυ, ευχομαι να περασες ομορφα και να ξεκουραστηκες, θα μας πεις τα νεα σου μολις παρεις μιαν ανασα, φιλακια καλη προσαμοργη

neni on 29 Αυγούστου 2009 στις 9:23 μ.μ. είπε...

Τι γλυκιά ανάρτηση,ανατρίχιασα.
Φαίνεται πόσο σημαντικός είναι για σένα και πόσο πολύ τον αγαπάς.
Σας εύχομαι μια ζωή να είστε έτσι αγαπημένοι και να τον χαίρεσαι πάντα.
Πραγματικά υπέροχο!

mia maria on 30 Αυγούστου 2009 στις 2:17 π.μ. είπε...

Να τον χαίρεσαι τον αδελφούλη σου! Να τα εκατοστήσει!Καλή αρχή στη νέα σου δουλειά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Αυγούστου 2009 στις 11:51 π.μ. είπε...

@ΑΓΑΠΗ
καλως ορισες στο blog μου ευχαριστω πολυ, ολοι τα αδελφια μας τα εχουμε πολυ ψηλα, σε φιλω καινα περνας να με βλεπεις ε?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Αυγούστου 2009 στις 11:51 π.μ. είπε...

@big mama
ευχαριστω πολυ για τις ευχες , θα σας πω τα νεα μου για τη δουλεια στην επομενη αναρτηση

kiki on 31 Αυγούστου 2009 στις 8:57 π.μ. είπε...

Να τον χαίρεσαι!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare