Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Καλο Σαββατοκυριακο

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:31 π.μ.
Καλημερα, ειπα να περασω να πω μια καλημερα, για το Σαββατοκυριακο. Ειναι και κατι ακομα που θελω να σας εξομολογηθω, δεν ξερω ανα σας εχω πει ποσο πολυ αγαπαω τον υπνο,ω ναι τον λατρευω σε σημειο να χανω τοσο ομορφα πραγματα για την αγκαλια του Μορφεα.Ξυπναω αναγκαστικα για να ερθω στην δουλεια μου, και καθε πρωι εχω την ιδια σκεψη , 10 λεπτα ακομα και ξανα 10 λεπτα ακομα. Και ξαφνικα μου ερχεστε εσεις στο μαυλο μου, ναι εσεις , να ξυπνησω , να ερθω στη δουλεια μου, να ανοιξω τον υπολογιστη μου και να σας δω , να μαθω τα νεα σας , τις αγωνιες σας, τις χαρες σας. Με λιγα λογια ειστε ενα χαρουμενο ξυπνημα για μενα . Σας ευχαριστω πολυ.Καλο Σαββατοκυριακο.

14 σχόλια:

Εφη on 5 Ιουνίου 2009 στις 3:39 π.μ. είπε...

και σε ποιον δεν αρεσει ο υπνος; λιγοι ομως εχουν την πολυτελεια να τον απολαμβανουν. ο νικολακης σου ηρθε;
καλα σαββατοκυριακο και σε σενα.

Unknown on 5 Ιουνίου 2009 στις 3:47 π.μ. είπε...

Καλημέρα και καλό ΠΣΚ!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Ιουνίου 2009 στις 3:58 π.μ. είπε...

@εφη
δεν ηρθε εφουλα ακομα στις 20 θα ερθει θα αναψω βεγγαλικα χαμος θα γινει

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 5 Ιουνίου 2009 στις 3:58 π.μ. είπε...

καλημέρα Ασπούλα, καλό τριήμερο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Ιουνίου 2009 στις 4:03 π.μ. είπε...

@Lily
και σε σενα καλο τριημερο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Ιουνίου 2009 στις 4:03 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
καλα να περασεις , φιλακια

ΕΛΕΝΑ on 5 Ιουνίου 2009 στις 5:01 π.μ. είπε...

Αααααα, εδώ θα μαλώσουμε!!
Υπάρχει άνθρωπος που αγαπάει τον ύπνο πιο πολύ από μένα?? χα χα χα!
Καλό ΣΚ Ασπα μου, καλά να περάσεις:)

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Ιουνίου 2009 στις 5:31 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
αχ Ελενα , ως και καραβι εχω χασει για τον υπνο , τι να σου λεω τωρα!

b|a|s|n\i/a on 5 Ιουνίου 2009 στις 5:59 π.μ. είπε...

πολύ καλά να περάσεις! όμορφα, δημιουργικά και χαμογελαστά! πολύ καλό σαββατοκύριακο!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 5 Ιουνίου 2009 στις 6:46 π.μ. είπε...

@basnia
και σε σενα καλε μου φιλε να περασετε ομορφα με το Μομπυ και με πολλα κουνηματα ουρας ...

Teteel on 5 Ιουνίου 2009 στις 10:16 π.μ. είπε...

Γειά σου Άσπα, και εμένα μου αρέσει ο ύπνος. Στον ύπνο το σώμα θεραπεύεται, αναπληρώνει δυνάμεις ,γίνεται καινούργιο, γιαυτό μην έχεις τύψεις. Καλό Σαββατοκύριακο.

Πλεκτο Εγκωμιο on 5 Ιουνίου 2009 στις 1:33 μ.μ. είπε...

Και γω θέλω λίγο ύπνοοοοοοοοοο!!!! τι να κάνω όμως με το ζουζούνι που μόλις γνώρισες αφήνουμε τα κρεββάτια μας αξημέρωτα!!!! Φιλάκια πολλά πολλά.

Aspa on 7 Ιουνίου 2009 στις 9:19 π.μ. είπε...

Ελπίζω σήμερα να χόρτασες ύπνο! Κι εγώ τον λατρεύω :) Καλή εβδομάδα!

eirini on 8 Ιουνίου 2009 στις 6:24 π.μ. είπε...

Εμείς σ'ευχαριστούμε για όλα αυτά τα καλά λογάκια σου! Είσαι ένα πολύ τρυφερό πλάσμα Άσπα!

Φιλιά πολλά πολλά! Καλή εβδομάδα!

Κι εγώ τον λατρεύω τον ύπνο! Πώς και πώς περιμένω το Σ/Κ για να κοιμηθώ λίγο παραπάνω!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare