Τρίτη 26 Μαΐου 2009

αρχισαν οι ζεστες !!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:16 π.μ.
καλημερα, εχουν αρχισει οι ζεστες και δεν αντεχω. Το πρωι στο λεωφορειο η κατασταση ειναι αφορητη, σα σαρδελες , ειμαστε και το χειροτερο ειναι η μυρωδια , μα για ονομα του Θεου, οταν η ωρα ειναι 08.00 και βρωμανε,στις 14.00 τι θα κανουν? Αχ πως θα
αντεξω και φετος? Οι μερες περνουν και ο Νικος μαλλον θα ερθει στις 20 Ιουνιου, πολυς καιρος βρε παιδι μου, αλλα αν μπορω ας κανω κι αλλιως.Σημερα το πρωι στο δευτερο λεωφορειο που παιρνω για να ερθω στη δουλεια μου, ειδα το εξης , ενα ζευγαρι γυρω στα 18-20, η κοπελα με μακρια μαυρα μαλλια αλα Φοντανα (θυμαστε?),μαυρα ρουχα και μαυρα γυαλια, αδυνατη, διπλα της ο νεαρος, ακουστε εμφανιση ψηλος, αδυνατος , μαυροφορεμενος επισης, με μαυρα γυαλια επισης, και η κομμωση ... ολο το κεφαλι ξυρισμενο με μια τουφα στη μεση του κεφαλιου , βαμμενη κοκκινη - φουξια , πιασμενη κοτσιδακι και περασμενο ενα ξυλακι σαν αυτα που φορουσαν οι γκεισες , οσο για τη μυρωδια τους δεν περιγραφεται.Τι να πω ...
Ηρθε η ωρα να σας δωσω τα γλυκακια που ειχα κανει το προηγουμενο Σαββατο, για το σπιτι της δασκαλας , λοιπον, για το γιαουρτογλυκο με τις φρεσκιες φραουλες θα χρειαστουμε

Υλικα

1 κ. γιαουρτι σακκουλας

500 γρ. κρεμα γαλακτος

1 πακετο ζελε φραουλα

1 κουτακι φρεσκιες φραουλες


Εκτελεση

Χτυπαμε την κρεμα γαλακτος ωσπου να γινει σαντιγυ, προσθετοντας προαιρετικα 2 βανιλιες, την αφηνουμε στο ψυγειο. Ετοιμαζουμε το ζελε και τον αφηνουμε λιγο στο ψυγειο να κρυωσει . Αφου ειναι ολα ετοιμα , ανακατευουμε το γιαουρτι με το ζελε και προσθετουμε τη σαντιγυ ανακατευοντας με απαλες κινησεις. Στρωνουμε το μιγμα σε ενα pyrex και βαζουμε στο ψυγειο να παγωσει, εγω το αφηνω απο το προηγουμενο βραδυ, και την ωρα που πρεπει να το παρουσιασω η' να το προσφερω κοβω σε φετουλες τις φραουλες και το στολιζω. Καλη επιτυχια.





Cheese cake

Υλικα

2 πακετα μπισκοτα miranta

1 πλακα βουτυρο (εγω βαζω President)

500 γρ. Φιλαδελφεια

500 γρ.κρεμα γαλακτος

2 φλ. τσαγιου ζαχαρη αχνη

2 βανιλιες

1 φλ. ζαχαρη κρυσταλλικη ζαχαρη

1 βαζο κομποστα βυσσινο

2 κουτ. σουπας κορν φλαουερ

Εκτελεση

Τριβω τα μπισκοτα στο μπλεντερ, λιωνω το βουτυρο στο τηγανακι η' στα μικροκυμματα, ανακατευω το βουτυρο με τα μπισκοτα και στρωνω το μιγμα σε ενα ταψακι η' σε μια κουμπωτη φορμα, παταω απαλα για να γινει λειο και ψηνω στους 200 c για 10 min. Το βγαζω απο το φουρνω και το αφηνω να κρυωσει πολυ καλα.

Χτυπαω στο mixer το τυρι με την αχνη, σε ενα αλλο μπολ χτυπαω τη κρεμα γαλακτος με τις βανιλιες ωσπου να γινει σαντιγυ. Τα ενωνω και τα στρωνω πανω απο το μπισκοτο που ειναι κρυο.Το βαζο στο ψυγειο να παγωσει.

Σουρωνω την κομποστα και κραταω 1 φλ. ζουμι( δεν ειναι και περισσοτερο) . Βαζω το ζουμι σε μια κατσαρολα με την κρυσταλλικη ζαχαρη και το κορν φλαουερ, βραζω σεχαμηλη φωτια εως οτου πηξει.Το κατεβαζω απο τη φωτια και ριχνω το σουρωμενο βυσσικο. Κρυωνει και το ριχνω πανω απο την κρεμα.




Καλο θα ειναι το γλυκο αυτο να γινεται παντα απο την προηγουμενη ημερα.

Καλη επιτυχια και καλη απολαυση.

23 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 26 Μαΐου 2009 στις 4:17 π.μ. είπε...

δροσερά και τα δυο γλυκάκια, ποιο να αφήσεις ποιό να πάρεις;
τρως κι από τα δυο!!!!!

ΕΛΕΝΑ on 26 Μαΐου 2009 στις 4:24 π.μ. είπε...

Από τα δύο διαλέγω κι εγώ ... και τα δύο!!
Οσο για την κατάσταση στα μέσα συγκοινωνίας όπως λες, τραγική!!
Καλή σου μέρα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 26 Μαΐου 2009 στις 4:29 π.μ. είπε...

@γαστεροπληξ
σου στελνω λοιπον κι απο τα δυο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 26 Μαΐου 2009 στις 4:30 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
κι απο τα δυο να παρεις, αστα με τα λεωφορεια , υποφερω μονο αυτο λεω,φιλακια πολλα πολλα

Εφη on 26 Μαΐου 2009 στις 6:29 π.μ. είπε...

ευτυχως εγω δεν χρειαζεται να κυκλοφορω με τα λεοφορεια, οποτε δεν εχω τετοιες εμπειριες.οσο για τα γλυκακια σου, πολυ νοστιμα και δροσιστικα φαινονται. οτι πρεπει γιαυτες τις ζεστες. τυχερος και ο Νικος σου. ειμαι σιγουρη οτι θα τον δροσισεις οταν γυρισει με τις νοστιμιες σου
καλο σου απογευμα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 26 Μαΐου 2009 στις 6:33 π.μ. είπε...

@ΕΦΗ
εφουλα , καθε μερα εχω τετοιες εμπειριες , το καλοκαρι ομως ειναι πιο συγκλονιστηκες οπως καταλαβαινεις, ας ερθει ο νικολακης μου και θα του κανω καθε μερα τετοια γλυκακια, φιλακια πολλα

πουαντερι on 26 Μαΐου 2009 στις 11:41 π.μ. είπε...

Να παρω ενα κομματακι;
ΕΜΟ ητανε καλε αυτοι στο λεωφορειο; κριμα την ομορφια τους!

Πλεκτο Εγκωμιο on 26 Μαΐου 2009 στις 1:07 μ.μ. είπε...

Τι καλούδια είναι αυτά που βλέπω βραδιάτικα!!!! Συγνώμη αλλά μου τρέχουν τα σάλια τι να πω!!!!! Τέλειο το νεο look!!!! πολύ μου αρέσει .....αααααα θέλω και γω!!!! φιλάκια σου πολλά πολλά!!1

mariak on 27 Μαΐου 2009 στις 1:39 π.μ. είπε...

...Ασπούλα καλημέρα ...Τί αμαρτωλές αναρτήσεις είναι αυτές ...εγώ όμως θα τα τιμήσω και τα δύο...αν και προτιμώ το πιο παχυντικό. Έφτιαξα πριν μέρες το παγωτό cheesecake της Αχτιδούλας και είμαστε όλη την ώρα στην κατάψυξη ...το προτείνω ανεπιφύλακτα . Όσο για τα παιδιά δε βλέπουμε την ώρα να τελειώσουν τα μαθήματα...... Φιλάκια στα μαγουλάκια και στο μουσουδάκι της Φιόνας....

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Μαΐου 2009 στις 3:06 π.μ. είπε...

@πουαντερι
να παρεις πολλα κομματακια , οχι μονο ενα , δεν πρεπει να ηταν ΕΜΟ , βρωμιαρηδες ηταν ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Μαΐου 2009 στις 3:07 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
παρε κι εσυ κομματακι , κι εμενα μου αρεσε το νεο look , αντε τελειωνε με το σπιτι, να τα πουμε κι απο κοντα, φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Μαΐου 2009 στις 3:11 π.μ. είπε...

@mariak
καλημερα και σε σενα,κι εμενα το πιο παχυντικο μου αρεσει , αλλα μη το πεις , αντε με το καλο να τελειωσουν τα μαθηματα και μετα θα φτιαξεις κι εσυ το blog σου για να μιλαω και με τα παιδια λιγο , οσο για τη Φιονα εχουμε μαλωσει δυο μερες τωρα και δεν εχουμε πολλες δοσοληψιες , αλλα πιστευω το Σαββατοκυριακο να αποκατασταθουν οι σχεσεις μας και να την πνιξω στα φιλια, το τερας ολο βλακειες κανει , με εκδικειται που φευγω μου φαινεται.

Teteel on 27 Μαΐου 2009 στις 5:29 π.μ. είπε...

Γειά σου Άσπα,πρώτα απ΄όλα να σου πω οτι μ'αρέσει πολύ η νέα εμφάνιση του μπλογκ σου.Χαρούμενη ,πολύχρωμη, σαν τις χειροτεχνίες σου μοιάζει.Τα γλυκάκια θα τα φτιάξω οπωσδήποτε,φαίνονται πολύ νόστιμα.Για το θέμα με τις μυρωδιές πρωί πρωί τι να πω; μερικοί άνθρωποι έχουν μια πολύ χ α λ α ρ ή αίσθηση για την καθαριότητα τους. Να έχεις ενα καλό απόγευμα.

Nick on 27 Μαΐου 2009 στις 5:34 π.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Δημιουργία on 27 Μαΐου 2009 στις 5:49 π.μ. είπε...

Τα γλυκακια σου ολο δροσια και χρωμα.Οσο για τις συγκοινωνιες πολυ βρωμα, ιδιως τωρα το καλοκαιρι η κατασταση ειναι αφορητη.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Μαΐου 2009 στις 5:50 π.μ. είπε...

@Eleftheria
γεια σου και σενα, χαιρομαι που σου αρεσει το blog μου , τα γλυκα ηταν πολυ γευστικα κυριως το cheese cake σαν αφρος η κρεμα του, οι μυρωδιες αστα να πανε , εγω ξερεις με τι απορω?ειμαι αρκετα χοντρουλα και προσεχω πολυ την καθαριοτητα μου, ας μην μπω σε λεπτομερειες αλλα προσεχω πολυ πολυ, εχω παντ αποσμητικο μαζι μου,φορω καθαρα ρουχα γενικως το ξαναλεω προσεχω , αυτοι οι ανθρωποι δε ζυγιζαν πανω απο 50 κιλα και οι δυο και βρωμουσαν ισα με ενα ταγμα, τι να πω , τα λεω στην μανα μου και γελαει γιατι ξερει το κολλημα μου με τις μυρωδιες ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Μαΐου 2009 στις 6:40 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
να κεραστειτε και εσεις παρακαλω , οπως το ειπατε αφορητη η κατασταση

ΑΧΤΙΔΑ on 27 Μαΐου 2009 στις 6:44 π.μ. είπε...

Και τα δύο τα αγαπώ, το πρώτο το προτιμώ με ανανά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Μαΐου 2009 στις 12:22 π.μ. είπε...

@αχτιδα
ο ανανας σπανια μου αρεσει, θα πρεπει να ειναι συνδυασμενος ετσι, ωστε να μην εχει τοσο εντονη γευση, δεν μου αρεσει και πολυ δηλαδη , αλλα πρει ορεξεως ...

kiki on 28 Μαΐου 2009 στις 1:17 π.μ. είπε...

Θέλω κι απ' τα δύο δροσερά γλυκάκια! Σχεδόν έτσι κάνω κι εγώ το τσιζκέικ!

XRYSOULA on 28 Μαΐου 2009 στις 2:56 π.μ. είπε...

Νόστιμα και δροσερα τα γλυκάκια σου Ασπα.
Καλό καλοκαίρι.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Μαΐου 2009 στις 3:34 π.μ. είπε...

@kiki
ειναι η πρωτη φορα που το εκανα ετσι η προηγουμενη συνταγη που εκανα ηταν με ζαχαρουχο γαλα, απαισια γευση ειχε , αλλα αυτο ειναι γευστικοτατο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 28 Μαΐου 2009 στις 3:42 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
καλο καλοκαιρι να εχουμε Χρυσουλιτσα μου,και να τρωμε δροσερα γλυκακια

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare