Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

καλο Σαββατοκυριακο

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:07 π.μ.
Γεια σας - γεια σας!Εμεινα μονη λοιπον, εγω και η Φιονα , εχω μελαχγολησει βεβαια αλλα θα μου περασει. Πηρα απο το μαγαζι του εργαστηγριου ενα σωρο πραγματα για να κανω διαφορες κατασκευες και θα μου περασει η μελαχγολια, ε θα συνηθισω κιολας και δεν θα με πειραζει μετα. Αυτο που κερδιζω ειναι λιγοτερο τσιγαρο , λιγοτερο μαγειρεμα λιγοτερο πλυσιμο , λιγοτερο σιδερωμα και (το καλυτερο μου)περισσοτερο χωρο στο κρεββατι. Η Φιονα κουρευτηκε και ντρεπεται γιατι, πραγματικα ειναι λιγουλακι ασχημουλα τωρα και κρυβεται αλλα θα μακρυνουν και παλι τα κατσαρα της τα μαλλακια.Χθες οταν ακουγε μοτοσυκλετα πηγαινε στην μπαλκονοπορτα και κοιτουσε μπας κι ερχοταν ο Νικος και μετα κοιτουσε εμενα και γυαγιζε.Την Πεμπτη κατα τις 03.00 που εφυγε ο Νικος το πως το γυαγιζε σαν να τον μαλωνε που εφευγε τετοια ωρα απο το σπιτι. Πως καταλαβαινουν βρε παιδι μου? με εντυπωσιαζουν τι να πω, τα χανω καμια φορα.
Αυριο μας εχει καλεσει η δασκαλα στο σπιτι της για να πιουμε κρασακι, ωραια θα περασουμε, θα τα πουμε , θα γελασουμε .. Σκεφτομαι να φτιαξω ενα cheese cake για να τους το προσφερω , θα σας δωσω τη συνταγη με φωτογραφια την Δευτερα.Ελπιζω να εχω ορεξη και να φτιαξω πραγματακια για να σας τα δειξω.
Σας ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο .

21 σχόλια:

Εφη on 15 Μαΐου 2009 στις 5:31 π.μ. είπε...

υπομονη χρειαζεται να κανεις μεχρι να γυρισει ο καλος σου. μετα ολα παλι θα ειναι ομορφα και θα ξεχασεις την μελαγχολια. ευτυχως εχεις και την φιονα σου για παρεα.
καλο σαββατοκυριακο και υπομονη λοιπον.

ΕΛΕΝΑ on 15 Μαΐου 2009 στις 5:32 π.μ. είπε...

Kαλό Σαββατοκύριακο, να περάσεις πολύ όμορφα αύριο.
Και μην στεναχωριέσαι, ούτε που θα το καταλάβεις για πότε θα φτάσει ο καιρός της επιστροφής.
Γέμισε τον χρόνο σου με ένα σωρό δημιουργικά πράγματα!
Φιλιά!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Μαΐου 2009 στις 6:31 π.μ. είπε...

@Εφη
υπομονη...
σε ευχαριστω για την συμπαρασταση
φιλακια πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Μαΐου 2009 στις 6:36 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
περναει ο καιρος εχεις δικιο, για αυτο κι εγω ψωνισα ολα αυτα για να απασχοληθω, φιλακια πολλα θ ατ απουμε τη Δευτερα

XRYSOULA on 15 Μαΐου 2009 στις 8:23 π.μ. είπε...

Ασπα μου να περάσεις όμορφα και μην στεναχωριέσαι .Εμέις τι κάνουμε εδώ βρε?Θα σου κρατήσουμε όση παρέα θέλεις.Θα μας βαρεθείς σου λέωωωωωω!!!
Φιλάκια .

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 15 Μαΐου 2009 στις 11:08 π.μ. είπε...

συμφωνώ το καλύτερο είναι ο χώρος στο κρεβάτι, εγώ χρόνια τώρα συνήθισα να κοιμάμαι μόνη στο κρεβάτι εκτός από το Σαββατόβραδο, και να σου πω ζορίζομαι λίγο, θέλω άπλα η γαϊδούρα, θέλω κι αγκαλίτσα όλα δικά μου τα θέλω!!!
τώρα θα σου λείπει, μετά όμως ποιος σας πιάνει, τα πεινασμένα!!!!!!χαχα

πουαντερι on 15 Μαΐου 2009 στις 12:27 μ.μ. είπε...

Αχ Ασπουλα μου κουραγιο βρε,εχεις παρεουλα την Φιονα σου και εμενα οποτε θες παρε με τηλεφωνο να σου κανω παρεα εστω και τηλεφωνικη προς το παρον!!!
Πολλα φιλια!

kiki on 15 Μαΐου 2009 στις 1:21 μ.μ. είπε...

Εργασιοθεραπεία :-)))

XRYSOULA on 16 Μαΐου 2009 στις 12:53 π.μ. είπε...

Καλημέρα φιλενάδα.Τι έγινε αρχίσαμε τις δημιουργίες καιαφήσαμε το βλογκόσπιτο μόνο του?
Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά.Ολο το κρεβάτι για σένα δεν είναι και μικρή πολυτέλεια!
Ρώτα και μας...\
Ρώτα!!!
Χα Χα φιλάκια

eirini on 16 Μαΐου 2009 στις 6:18 π.μ. είπε...

Καλέ γιατί σε πιάνει μελαγχολία; Εντάξει... καταλαβαίνω ότι είσαι μόνη αλλά τόσα πράγματα μπορείς να κάνεις! Εγώ όταν μένω μόνη κάνω ότι μου έρθει όρεξη!
Η Φιόνα είναι κάτσε καλά σκυλάκι! Να μην της λες ότι είναι άσχημη γιατί το καταλαβαίνει! Τώρα που κουρεύτηκε να της λες συνέχεια πόσο όμορφη είναι για να μην στεναχωριέται!
Άντε να ξεκουραστείς αυτό το Σαββατοκύριακο και να περάσεις πολύ καλά στο σπίτι που θα πας! Ωραίο το γλυκό που σκέφτηκες να κάνεις!
Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο on 16 Μαΐου 2009 στις 2:12 μ.μ. είπε...

Ασπούλα μου δε πρέπει να στεναχωριέσαι...(μια κουβέντα είναι βέβαια)...θα δείς όμως θα περάσουν γρήγορα οι μερούλες και δε θα είσαι μοναχούλα!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:03 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
χρυσουλιτσα δεν θα σας βαρεθω ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε, φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:07 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
τα πεινασμενα οπως το ειπες ....

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:07 π.μ. είπε...

@πουαντερι
μεγαλη υποθεση η Φιονα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:08 π.μ. είπε...

@kiki
λες?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:09 π.μ. είπε...

@eirini
κι εγω μωρε ειρηνη κανω πολλα πραγματα δε λεω , αλλα θα ειναι πολυς ο καιρος , ουφ, εχω εσας ομως

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 6:09 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
ας περασουν οι ρημαδες

kiki on 18 Μαΐου 2009 στις 6:51 π.μ. είπε...

Λέω :-)))

Δημιουργία on 18 Μαΐου 2009 στις 1:44 μ.μ. είπε...

Ειναι δυσκολο οταν σου λειπει ο αγαπημενος σου, αλλα κανε λιγη υπομονη και θα περασει ο καιρος.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 11:07 μ.μ. είπε...

@kiki
αφου λες θα το κανω κικιτσα μου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαΐου 2009 στις 11:11 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
θα περασει μωρε που θα παει

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare