Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

καλη εβδομαδα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:15 π.μ.
Καλη εβδομαδα να εχουμε , γεματη γλυκες προετοιμασιες για το Πασχα . Την Παρασκευη πηγα για το σεμιναριο στο Kangaroo , συναντηθηκα με το Πλεκτο Εγκωμιο, και περασαμε πολυ πολυ ομορφα. Το Σαββατο ειχα πολλες δουλειες κυριως στον κηπο μιας κι ηταν η σειρα μου να καθαρισω την αυλη, το ευχαριστηθηκα ομως γιατι πλατσουριζα στα νερα. Εφτιαξα και το μπαλκονι μας τι ωραιο που εγινε και εχουν φουντωσει ολα και μοσχοβολουν , αυτη η ορτανσια ζουγκλα και φετος θα γινει , αμ κι ο βασιλικος ο χειμωνιατικος δεν παει πισω . Το βραδυ δεν πηγαμε πουθενα , την Κυριακη ομως το απογευμα πηγαμε σε εναν ξαδελφο του Νικου και μειναμε και για φαγητο ,περασαμε πολυ ομορφα τα ειπαμε, τα ειπαμε...Τελειωσα κι ενα ζευγαρι σκουλαρικια που ειχα ξεκινησει στο εργαστηρι , και εφτιαξα κι αλλο ενα απο πετρες που ειχα απο παλια κοσμηματα τα οποια χαλασα θα σας τα δειξω . Και το σημαντικοτερο εκανα τα κοψιματατα για τη μανικολληση του πουλοβερ μου , αν και δεν ξερω ποτε θα ειναι ετοιμο παντως τα καταφερα μια χαρα, τωρα πρεπει να πλεξω αλλες 36 σειρες και μετα ν ατο κλεισω κι ετοιμη η πλατη , εχω πολυ ακομα αλλα που θα μου παει θα το τελειωσω κι αυτο. Σας βαζω μερικες φωτογραφιες απο τα μικρα μου πραγματακια .Καλο απογευμα .


οι χαντρες μου



σκουλαρικια με κορδονι και χαντρες



σκουλαρικια με χαντρες απο παλια κοσμηματα



τρισδιαστατο κουτι διακοσμημενο με την τεχνικη της χαρτοπετσετας



η πλατη του πουλοβερ μετα τα κοψιματα

24 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ on 6 Απριλίου 2009 στις 6:06 π.μ. είπε...

Όλα όμορφα , τα δεύτερα σκουλαρικάκια μου άρεσαν και το πουλοβεράκι κουκλιά.Καλά κάνεις και ασχολείσαι με τέτοια πράγματα , νομίζω οτι πρέπει να γεμίζουμε το μυαλό μας με διάφορες ασχολίες γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και το άγχος μας κυριεύει.Φιλάκια!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 6 Απριλίου 2009 στις 6:30 π.μ. είπε...

@αχτιδα
ναι κα Γεωργια οι καιροι ειναι δυσκολοι, μπορεις να γεμισεις το μαυαλο σου με διαφορα πραγματα , εγω στα 29 μου επιλεγω τα δημιουργικα , τα ποιοτικα, απο το να χανω το χρονο μου σε καφετεριες και βλακειες, προτιμω αυτο . Να ειστε καλα !

πουαντερι on 6 Απριλίου 2009 στις 10:07 π.μ. είπε...

Γεια σου Ασπα μου καλη με τα ωραια σου!!!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 6 Απριλίου 2009 στις 10:37 π.μ. είπε...

Καλησπέρα. Τα πρώτα σκουλαρίκια μου αρέσουν πιο πολύ. Έχω φτιάξει κι εγώ μερικά ζευγάρια, αλλά τώρα φτιάχνω μπουτουνιέρες ή καρφίτσες και της χαρίζω στις συναδέλφισσες [ τα μοντέλα μου!]. Μέρι τώρα χρησιμοποιώ τσόχα ή νήμα , τώρα που έρχεται καλοκαιράκιλέω να χρησιμοποιήσω κορδέλες . Για να δούμε , αν θάχω καμιά έμπνευση ! Καλό βράδυ

ΕΛΕΝΑ on 6 Απριλίου 2009 στις 1:00 μ.μ. είπε...

Ολα πολύ όμορφα, τα σκουλαρικάκια που τους έχω και μια αδυναμία, μου άρεσαν ιδιαίτερα!!
Καλή βδομάδα να χουμε:)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 7 Απριλίου 2009 στις 9:07 π.μ. είπε...

τελικά μεγάλη τρέλα έχουμε όλες,
εγώ με την τεχνική της χαρτοπετσέτας έκανα μπορντούρα στον τοίχο, όταν έβαψα το δωμάτιο της κόρης μου,
θέλει καμμιά καλό μπογιατζή;
...........

ωραια σκουλαρικάκια, εγώ δυστυχώς ούτε χρυσό δεν μπορώ να βάλω, όλα τα μέταλα με πειράζουν

Πλεκτο Εγκωμιο on 7 Απριλίου 2009 στις 11:52 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου καλησπέρα! Τι τρομερά μας δείχνεις πάλι!!! Το κουτί... αυτό το κουτί πρέπει να το δω απο κοντά!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!

dromaki on 8 Απριλίου 2009 στις 1:31 π.μ. είπε...

Μπράβο κούκλα μου.
Εμείς οι παλιές λέμε γεια στα χέρια σου.
Λατρεύω τους ανθρώπους που ασχολούνται με δημιουργίες.Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργείς.
Καλή σου μέρα:)

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:39 π.μ. είπε...

@πουαντερι
γεια σου και σε σενα , ποτε θα ξανασυνατηθουμε να γελασουμε παλι?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:41 π.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
και μενα τα πρωτ αμου αρεσουν πιο πολυ, αλλα και τα δευτερα για μια αλλαγη δεν ειναι κι ασχημα, δεν ειπαμε οτι θα κανεις blog? πολυ το αργεις ρε Αγγελικουλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:42 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
κι εγω νομιζω πως το σκουλαρικι ειναι απο τα πιο ομορφα κοσμηματα , φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:44 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΠΛΗΞ
εγω τωρα την ανακαλυψα αυτη την τεχνικη, μεσα απο το εργαστηρι φυσικα, αλλα νομιζω οτι ειναι εξαιρετικη τεχνικη, να μας δειξεις τον τοιχο και να μας πεις πως το εκανες, ολες οι χρυσοχερες εδω μαζευτηκαμε

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:45 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
κι οχι μονο θα το δεις αλλα θα σου φτιαξω κιολας, χαμος θα γινει το Σαββατο

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 8 Απριλίου 2009 στις 4:46 π.μ. είπε...

@dromaki
χαιρομαι πολυ πολυ οταν εισπρατω θετικα σχολια απο ανθρωπους σας κι εσας , να ειστε παντα καλα

b|a|s|n\i/a on 8 Απριλίου 2009 στις 10:57 π.μ. είπε...

χρυσοχέρα! ;) οι δουλειές στην αυλή και στον κήπο πάντως είναι από τις αγαπημένες μου!
πολύ καλό σου απόγευμα!
πολύ πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!

eirini on 8 Απριλίου 2009 στις 12:20 μ.μ. είπε...

Καλέ πού τα πρόλαβες όλα αυτά;;;;;;;
Πολύ μου άρεσαν τα πραγματάκια σου! Αυτό ιδίως που έφτιαξες με την τεχνική της χαρτοπετσέτας που λες είναι εξαιρετικό!
Μπράβο Άσπα μου!

Δημιουργία on 8 Απριλίου 2009 στις 12:42 μ.μ. είπε...

Πολυ ομορφα ολα τα πραγματα που εχεις φτιαξει.Μου αρεσε πολυ και το κουτι με την τεχνικη της χαρτοπετσετας.

kiki on 8 Απριλίου 2009 στις 12:54 μ.μ. είπε...

Πολύ όμορφα όλα. Αυτά δυστυχώς λείπουν από την επαρχία. Ακόμα και για πρώτες υλες πρέπει να πηγαίνουμε ταξίδι...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 9 Απριλίου 2009 στις 1:10 π.μ. είπε...

@basnvia
πιστευω να το γραφω σωστα , αν και δεν ειμαι σιγουρη , χαιρομαι που σου αρεσαν οι δημιουργιες μου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 9 Απριλίου 2009 στις 1:11 π.μ. είπε...

@eirini
με εχει πιασει πυρετος δημιουργιας, το Σαββατο να δεις που θα παρακολουθησω σεμιναριο για διακοσμηση σαγιοναρας!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 9 Απριλίου 2009 στις 1:13 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
ποτυε δεν ειχα φανταστει τι μπορεις να φτιαξεις με μια χαρτοπετσετα , θα σας δειξω και τις επομενες ημερες μια τσαντα με χαρτοπετσετα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 9 Απριλίου 2009 στις 1:15 π.μ. είπε...

@kiki
αγαπημενεη μου Κικη , το ξερω πως η επαρχια εχει πολλες ελλειψεις , μποορεις ομως μεσα απο το internet να μαθεις πολλα πραγματα , οσο για τα υλικα πολλα απο τα καταστηματα τα στελνουν και με courier , οτι θες πες μου κι αν μπορω ν αβοηθησω θα το κανω πολυ ευχαριστως

kiki on 9 Απριλίου 2009 στις 12:49 μ.μ. είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ! Ο λόγος σου με χόρτασε! :-)))

Nefeli on 10 Απριλίου 2009 στις 2:53 π.μ. είπε...

kala ftiaxneis katapliktika pragmatakia!!!!!!!!!!!!!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare