Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

καλη εβδομαδα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:14 π.μ.
Καλη εβδομαδα να εχουμε, περασα πολυ πολυ ομορφα το Σαββατοκυριακο, κατα αρχας την Παρασκευη πηγα στο Polis Stage , οπως σας ειχα πει , μα τι ωραια που ηταν ,κι αυτος ο Λουδαρος , τον εβλεπα και μου ετρεχαν τα σαλια , μα τι υπεροχος που ειναι , με κοροιδευαν βεβαια και η δασκαλα μου και οι συμμαθητριες απο το εργαστηρι, αλλα αδυναμιες ειναι αυτες τι να κανουμε.Ηταν πολυ ομορφα παντως και το ευχαριστηθηκα ειχα και τοσο καιρο να βγω εξω . Το Σαββατο δουλιτσες στο σπιτι, λιγο μαγειρεμα και κατα τις 19.30 , ηρθε ο αδελφος του Νικου με την οικογενεια του, να δουν και τα ανιψια το καινουριο σπιτι, καθησαμε , σβησαμε και τα φωτα , φυσικα τα παιδια γκρινιαζαν , κι ετσι τα αναψαμε μετα απο λιγο, αν και τους εξηγησαμε για πιο λογο τα σβησαμε , αυτα τιποτα ηθελαν το δικο τους. Φαγαμε πολλα γλυκα βρε παιδι μου το Σαββατο, δεν μπορω να καταλαβω πως εγινε αυτο , τουρτες , παστες , χιλια δυο. Την Κυριακη, πηγαμε στην πεθερα μου το μεσημερι , ειχε φτιαξει του κοσμου τα φαγητα (εχει κατοχικο συνδρομο, δεν εξηγητε διαφορετικα), ειχε κανει μοσχαρακι στιφαδο, αρνακι με πατατες στο φουρνο, κολοκυθοκορφαδες γεμιστους με τυρια και κουρκουτι , τυροπιτακια , σαλατες , τυρια και ψωμακι χωριατικο. Το απογευμα γυρισαμε στο σπιτι μας επιτελους και σιδερωσα οχι ολα , οσα ειχα , αρκετα ομως , ειμαι σε καλο δρομο. Επισης αποφασισαμε να παμε το Πασχα να παμε στην Τριπολη στο σπιτι μας , να ξεκουραστουμε λιγο .Σημερα εχω μαθημα faux στο εργαστηρι . Ηρθε κι ο ΟΤΕ σημερα και συνεδεσε και το τηλεφωνο .Ολα γινονται οπως πριν.
Καλο μεσημερι να εχουμε.

8 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ on 30 Μαρτίου 2009 στις 9:16 π.μ. είπε...

Μια χαρά πέρασες απ' ότι βλέπω!!
Και η πεθερούλα, να περιποιηθεί την νυφούλα της ήθελε η καϋμενούλα, μπράβο της!!
Καλή και όμορφη βδομάδα εύχομαι:)

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 30 Μαρτίου 2009 στις 9:53 π.μ. είπε...

Καλή βδομάδα. Την παρέα των blogs τώρα μόλις αρχίζω να τη γνωρίζω και να βλέπω πώς λειτουργεί. Μέχρι τώρα μόνο από περιγραφές... Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχει τόσο μεγάλο υπόβαθρο... Μμμμ και δεν ξέρω πως φτιάχνεται αυτό το ρημάδι το blog . Ίσως το Πάσχα που θάχω διακοπές να το επιχειρήσω, γιατί τώρα σχολείο, μαθήματα το απόγευμα, δουλειές στο σπίτι και δυο άντρες που σφυρίζουν αδιάφορα δεν τα καταφέρνω... Θα δούμε

Δημιουργία on 30 Μαρτίου 2009 στις 10:57 π.μ. είπε...

Καλη και γλυκια εβδομαδα να εχεις, σαν τα γλυκακια που φαγατε!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Μαρτίου 2009 στις 11:39 μ.μ. είπε...

ΕΛΕΝΑ
ναι , βεβαια να περιποιηθει ηθελε και εμενα και την αλλη της τη νυφουλα (τσουχτρα), καλη ειναι μωρε , αλλα μεγαλωνει και φυρενει, μηπως και η μανα μου το ιδιο δεν θα κανει?
καλημερα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Μαρτίου 2009 στις 11:41 μ.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ουτε εγω ηξερα , ενας συναδελφος με βοηθησε δηλαδη, μου το εφτιαξε ολο και απλα μου εξηγησε τη λειτουργια του, ελα ρε Αγγελικουλα κανε κι εσυ να τα λεμε , αμαν κι αυτοι οιαντρες τιποτα δε κανουν πια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 30 Μαρτίου 2009 στις 11:47 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
καλη εβδομαδα και σε εσας , θα ειναι σιγουρα γλυκια , να ειστε καλα

Anastasia's dolls on 31 Μαρτίου 2009 στις 2:40 π.μ. είπε...

Καλως σε βρισκω Ασπουλα !Παντα να περνας καλα ! Την καλημερα μου !

Anastasia's dolls on 31 Μαρτίου 2009 στις 2:42 π.μ. είπε...

Α ! Και ο πατερας μου ηταν απο Τριπολη ,εχω συγγενεις εκει !

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare