Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Καλο Σαββατοκυριακο

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 7:32 π.μ.
Καλησπερα, δεν θα καταφερω να παω στο μαθημα για βελονακι τελικα, δεν νιωθω και τοσο καλα , κατι με περιτριγυριζει, λιγο το στομαχι μου , λιγο το κεφαλι μου , λιγο απο ολα, κι επειδη θελω να ειμαι καλα το Σαββατοκυριακο , ειπα να μην παω για να ξεκουραστω μιας και θα ερθουν και οι φιλοι μας αυριο το βραδυ και ειμαστε και καλεσμενοι την Κυριακη το μεσημερι στα γενεθλια μιας φιλης μου .
Σας ειχα υποσχεθει να σας πω τι θα φτιαξω αυριο το βραδυ , σκεφτηκα λοιπον να κανω finger food, εχω μια συσκευη fondu και ειπα να την χρησιμοποιησω , θα παρω λοιπον μιγμα τυριου ειδικο για fondu θα φρυγανισω και μπουκιτσες απο ψωμι του tost , θα φτιαξω τα τυροπιτακια της μικρης κουζινας , που αυτοι οι φιλοι μας δεν τα εχουν δοκιμασει , θα φτιαξω λουκανικοπιτακια με τη ζυμη της δημιουργιας, γιατι νομιζω πως το ουζο θα κανει τη διαφορα, θα αλειψω ψωμακι μαυρο με φρεσκο βουτυρο κι απο πανω θα βαλω καπνιστο σολωμο που ολοι αγαπαμε, και θα φτιαξω μπομπα με τυρι κρεμα και βουτυρο και γαλοπουλα.
Νομιζω πως αυτα ειναι αρκετα .Θα παω στη λαικη αυριο και θα παραγγειλω και κουρτινες για την κουζινα και την κρεβατομαρα μας , διοτι, αυτες που ειχα πεσανε πολυ κοντες.
Θα βγαλω και φωτογραφιες το σπιτι , μονο τα δωματια που ειναι ετοιμα ομως οχι τα αλλα με τις κουτες .
Αχ μην το ξεχασω το πιο σημαντικο και ευχαριστο νεο που ακουσα τελευταια για την οικογενεια μου, ο αδελφουλης μου θα γινει μπαμπας , ναι ναι , καλα ακουσατε εως τις 19 Οκτωβριου θα γεννηθει το πρωτο μου ανηψι και θα ειναι Ζυγος στο ζωδιο σαν εμενα την πανεμορφη τη θεια του ,κι ετσι μετα το Πασχα θα κανουν πολιτικο γαμο , και μολις με το καλο ερθει το μωρακι θα κανουν βαφτιση και γαμο μαζι. Ολα τελεια λοιπον. Ε καιρος ηταν νομιζω.
Καλο Σαββατοκυριακο να εχουμε!!!!!

16 σχόλια:

Εφη on 13 Μαρτίου 2009 στις 1:00 μ.μ. είπε...

kαλο σαββατοκυριακο καλη μου. με το καλο να ερθει στον κοσμο αυτο, κι αυτη η ψυχουλα. ευχομαι να εχει μονο χαρεςστην ζωη, οπως και ολοι εσεις που θα βρισκεστε διπλα της.

ΕΛΕΝΑ on 13 Μαρτίου 2009 στις 1:54 μ.μ. είπε...

Προφυλάξου λοιπόν γιατί κυκλοφορούν άσχημες ιώσεις αυτόν τον καιρό, για να μπορέσεις να ευχαριστηθείς την παρείτσα σου αύριο!!
Μια χαρά θα τους περιποιηθείς απ' ότι βλέπω.
Με το καλό να έρθει στον κόσμο και το ανηψάκι σου, που θα έχει ίδιο ζώδιο με την πανέμορφη θείτσα του:))

πουαντερι on 14 Μαρτίου 2009 στις 12:23 π.μ. είπε...

Ολα ευχαριστα ειναι, το μωρακι αυτο που ευχομαι να ερθει με το καλο θα ανοιξει τον δρομο και σε αλλα.

Καλε αφου το Σαββατο δεν δουλευεις...τι μου ελεγες;
το ραντεβου ειναι Σαββατο.

Δημιουργία on 14 Μαρτίου 2009 στις 1:29 μ.μ. είπε...

Με το καλό να έρθει το ανιψάκι! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και προσοχή στις ιώσεις! Θέλω να σε ρωτήσω κάτι σχετικό με τα σεμινάρια που κάνεις, μπορώ να σου στείλω ένα e-mail?

Πλεκτο Εγκωμιο on 14 Μαρτίου 2009 στις 1:31 μ.μ. είπε...

Τι ευχάριστο νέο έιναι αυτό!!!! Με το καλό να το υποδεχτείτε!!!! Μου άνοιξες την όρεξη με όλα αυτά.Καλά η ζύμη της δημιουργίας είναι τέλεια!!! Έκτος απο τυροπιτάκια έφτιαξα και εγώ λουκανικοπιτάκια..... δεν έμεινε τίποτα εξαφανιστηκαν όλα σε λίγα λεπτά!!!

Καλό βράδυ!!Και φιλιά πολλά στη Φιονούλα!

ΑΧΤΙΔΑ on 16 Μαρτίου 2009 στις 6:46 π.μ. είπε...

Να σας ζήσει να το χαίρεστε φίλη μου , παίρνω τηλέφωνο και μου λένε οτι άλλαξες εταιρεία, αν θες στείλε μου το νέο να σε παίρνω .

eirini on 16 Μαρτίου 2009 στις 10:40 π.μ. είπε...

Άντε και καλή μας όρεξη!!! Καλέ... γιατί μας το κάνεις αυτό και μας ανοίγεις την ορεξη με όλες αυτές τις λιχουδιές;;;;; Στο λέω πάντως, πώς άμα ήμουν κάτω θα σου ερχόμουν ακάλεστη με όλα αυτά που άκουσα!
Οι κουρτίνες είναι η μανία μου... κυριολεκτικά! Έχω πάθος μ'αυτές και γι'αυτό το λόγο έχω συλλογή! Κάθε μήνα μ'άλλη κουρτίνα ειμαι, χαχα!
Να μας βγάλεις φωτογραφίες το σπίτι να το δούμε... και τις κουρτίνες σε παρακαλώ!
Εύχομαι ότι καλύτερο για τον αδερφό σου και το μωράκι που έρχεται! Με το καλό!
Φιλάκια Άσπα μου και καλή εβδομάδα!

"ζαχαρούλα.." on 17 Μαρτίου 2009 στις 1:23 π.μ. είπε...

μπαμπάς???? τι τέλειο συναίσθημα ε??? αχ θέλω κι εγώ...

περαστικά σου... φιλάκια!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:07 π.μ. είπε...

@Εφη
χιλια ευχαριστω για τις ευχες σου, για το μωρακι μας

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:09 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
αχ δε την γλιτωσα, με εριξε απο την Κυριακη το βραδυ και σημερα ηρθα πρωτη μερα στην δουλεια. ναι , το μαναρι μου , σκεψου να μου μοιαζει κιολας αν ειναι κορη .... αλλα και αγορι να ειναι παλι κουκλος θα ειναι

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:11 π.μ. είπε...

@πουαντερι
ναι ρε Μαρια να ανοιξει δρομους με χαρα και ευτυχια
νομιζα πως ηταν καθημερινη μωρε , μακαρι να τα καταφερω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:12 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
θα σας στειλω e-mail με τα τηλ μου για να τα πουμε καλυτερα
σας φιλω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:14 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
ειδες νεο?
με τη ζυμη της Δημιουργιας εφτιαξα μονο λουκανικοπιτακια , τα οποια ηταν εξαιρετικα πραγματι το ουζο εδωσε τη γευση που περιμενα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:14 π.μ. είπε...

@αχτιδα
σας εχω αφησει σχολιο σχετικα με το τηλ μου, συντομα θα μπορουμε να τα πουμε

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:20 π.μ. είπε...

@eirini
οι καλοπροαιρετοι ανθρωποι ποτε δεν ειναι ακαλεστοι , το σπιτι μου ειναι ανοιχτο για ολους που εκτιμω και εσυ ανηκεις σε αυτους
οσο για τις κουρτινες της κουζινας και της κρεβατοκαμαρας θα τις παραγγειλω αυτη την εβδομαδα, στο υπολοιπο σπιτι εχω , θα το φωτογραφισω για να το δεις
φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 18 Μαρτίου 2009 στις 1:24 π.μ. είπε...

@ζαχαρουλα
μπαμπας ! ποιος ο Μελιος που ειναι μολις 27 ετων, σαν χθες μου φαινεται που τον προσεχα οταν τον πηγαινα κολυμβητηριο , και περιμεναμε μαζι να γινει το φαναρι πρασινο για να περασουμε απεναντι, αχ ποσες αναμνησεις εχω , και τωρα τον βλεπω να γινεται μπαμπας , με το καλο να ερθει το μωρακι μας .

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare