Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

εγω και η Φιονα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:53 π.μ.
Καλησπερα, τωρα απο να αρχισω παλι? θα σας ζαλισω, αλλα πρεπει να σας τα πω.
Λοιπον , ολοι ξερετε πως εχουμε ενα σκυλακι, τη Φιονα. Και φυσικα την αγαπαμε πολυ πολυ. Οταν πηγαμε να νοικιασουμε το σπιτι αυτο το κανουριο, δεν αναφεραμε τιποτα για τη Φιονα , δεν φανταστηκα το προβλημα που προεκυψε, πηγαμε χθες να υπογραψουμε τα συμβολαια , την ωρα που πηγαινα να υπογραψω μου λεει
-Δεν εχετε σκυλακι.
-Εχουμε ενα μικρο.
-Α ! παιδια δε γινεται.
Για να μην τα πολυλογω,περασε κανενα 20λεπτο, αρχισα να βουρκωνω , αρχισα να κλαιω , ανενδοτος , ρε παιδια , ο αντρας μου λιγομιλητος οπως παντα , μαζεψε τα χρηματα που ειχε αφησει για την προκαταβολη , αλλα εγω εκει να κλαιω και να κλαιω.
Αντε λεω να υπογραψουμε γιατι δεν θελω να φυγω ετσι, νομιζα πως δεν θα εβρισκα αλλο σπιτι.
Υπογραφω , παμε κλεινουμε την μεταφορικη για την αλλη Παρασκευη , φτανουμε σπιτι μου ανοιγουμε την πορτα να σου η Φιονα απο πισω ολο χαρες , και παταω ξανα τα κλαματα.
Την παιρνω και παμε την μητερα μου , η οποια εχει κι εκεινη μια σκυλιτσα την Κλειω , που με την δικια μου μαζι δεν κανουνε ουτε λεπτο, εξηγω στην μητερα μου τι συμβαινει,σωπα θα την παρω εγω μου λεει. Προς στιγμην ηρεμησα . Πηγαμε μετα στην πεθερα μου , μας κερασε σουβλακια περασε και η ωρα , πηγαμε στο σπιτι μας , ολο αγκαλια με τη Φιονα ημουνα , ο αντρας να μην ,μπορει να με κανει καλα.
Το πρωι του λεω
-Νικο, πες στη Φιονουλα να ερθει εδω .
Ηρθε το μαναρι μου και κοιμοταν στα ποδια μου για κανενα μισαωρο.Σηκωθηκα , ετοιμαστηκα για την δουλεια μου, της εδωσα και μια λιχουδια , εφυγα . Σε ολο το δρομο σκεφτομουν τη στιγμη που την αφηνω στη μαμα μου και φευγω , δεν το αντεχα, το παλευα ομως . Ερχομαι στο γραφειο με παιρνουν χαμπαρι οι συναδελφοι, ε, 5 χρονια ειμαστε μαζι πως να μη με καταλαβουν , τους λεω τι εγινε , ξανα κλαματα , παιρνω τη μαμα μου, την εσκασα κι εκεινη , το ιδιο και τον αντρα μου.
Σε μια στιγμη μετα απο 3-4 ωρες , μου τη δινει και ανοιγω παλι την Χρυση Ευκαιρια, και βρισκω 2 διαμερισματα που θα παω να τα δω το απογευμα.Ρωτησα και για το σκυλακι και μου ειπαν πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Παιρνω και τον στριμμενο του το λεω , ενταξει μου λεει , ανενδοτος ρε, παιδι μου ακομα.
Τελος παντων δεν ξερω αν ειμαι υπερβολικη , παντως δεν μπορω να αποχωριστω το σκυλακι μου, χωρις να υπαρχει λογος . Συνηλθα καπως τωρα , θα φυγω και λιγο πιο νωρις απο τη δουλεια , για να προλαβω να τα δω με το φως. Τι να κανω ρε γμτ την αγαπαω τη Φιονουλα μου, την τρελη , κι απορω πως σκεφτηκα να την αποχωριστω .
Αχ προσευχηθειτε να ειναι ομορφο ενα απο τα δυο διαμερισματα που θα δω , για να ξεμπερδευω.

Αυτο που με ενοχλει ακομα και τωρα , ειναι πως σκεφτηκα να τη δωσω εστω και στη μαμα μου, ενω εκεινη δεν θα το σκεφτοταν ποτε , .Αρα τα ζωα ειναι ανωτερα απο εμας τα αλλα ζωα, <<τους ανθρωπους>>.

Φιονουλα μου σου ζητω συγνωμη , απο τα βαθη της καρδιας μου, για τα λεπτα εκεινα που σκεφτηκα να μην εισαι μελος της οικογενειας μας . Θα κανω τα παντα για να εισαι χαρουμενη, καλο μου πλασματακι, πραγματικα σε αγαπω πολυ πολυ.

15 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ on 20 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:19 π.μ. είπε...

Σου στέλνω θετικές σκέψεις να πετύχεις πολύ καλύτερο διαμέρισμα από αυτό του στριμμένου;-)
Αντε, να μας πεις νέα!!
Μην στεναχωριέσαι, καλά κάνεις και δεν αποχωρίζεσαι το σκυλάκι σου, αφού είσαι τόσο δεμένη μαζί του!
Καλό ΣΚ:))

eirini on 21 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:18 π.μ. είπε...

Πολύ καλά έκανες και χάλασες την συμφωνία!!!!!
Πώς είναι δυνατόν να αφήσεις το σκυλάκι σου;;;;;;;;;;;;;;;;
Όχι!!! να μην πας σ'αυτο το σπίτι! Και αυτός ο γεροπαράξενος να πάει να κουρευτεί!!!!!!!!!!!

Δεν είναι δυνατόν να αφήσεις την Φιόνα!!!! Ούτε να το ξανασκεφτείς!
θα βρεις άλλο σπίτι, είμαι σίγουρη!!!!

Δημιουργία on 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:15 π.μ. είπε...

Ευχομαι να κανεις ο,τι θελεις εσυ και οχι ο,τι θα σου επιβαλλουν οι αλλοι.Αμα ψαξεις λιγο σιγουρα θα βρεις αυτο που θελεις.

Nick on 22 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:47 π.μ. είπε...

lefteria edo kai tora se ola ta 4poda pou einai filakismena spiti giati oi idioktites den afinoun zoa sta spitia......mhn se niazei aspoula mou tha sou paro mia mezoneta ston theologo na exeis thn fiona san thn mayrh kaloni eleytheri kai oxi kato apo to zygo toy kathe malaka......filia

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:06 π.μ. είπε...

@Ελενα
χιλια ευχαριστω για τις θετικες σου σκεψεις , επιασαν τοπο , βρηκα πολυ πιο ομορφο διαμερισμα , σε νεα αναρτηση θα τα μαθεις.
Σε ευχαριστω για τα καλα σου ,λογια πρεπει να εισαι σπουδαια γυναικα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:08 π.μ. είπε...

@eirini
το περιεργο ειναι πως δεν ειναι καθολου γερος , νεος ανθρωπος περιπου στα 40 , καθηγητης με τρια παιδια , τελπς παντων ολα καλα τωρα , ακου εκει τη Φιουνουλα μου να την εδινα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:09 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
βρηκα κατι πολυ καλυτερο, σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:10 π.μ. είπε...

@Nick
επιφυλασσομαι , να εισαι καλα για το δωρο σου

Πλεκτο Εγκωμιο on 25 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:26 π.μ. είπε...

Θα πρέπει να είναι πολύ στραβόξυλο ή κακός άνθρωπος για να μην αγαπάει τα ζώα!!!!!!!Ναι όμως υπάρχουν και τετοιου ζώα.Να ξέρεις οτι έκανες το καλύτερο και να μην αίσθανεσαι τύψεις. Όλοι έχουμε περάσει κάποιες στιγμές αδυναμίας!!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:16 π.μ. είπε...

@πλεκτο εγκωμιο
στραβοξυλο οπως το ειπες, τι να κανουμε ομως , ευτυχως που δουλεψε το μυαλο μου και αλλαξαν ολα προς το καλυτερο

Rena on 27 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:28 μ.μ. είπε...

Καλά έκανες και δεν αφησες τη Φιόνα σου. Ευτυχώς υπάρχουν και υγιείς σπιτονοικοκύρηδες. Έχω κι εγώ μια μικρούλα, φασαριόζα ομολογουμένως, δεν αφήνει όχι ψυχή, ούτε κουνούπι να περάσει χωρίς να γαυγίσει και να μην κάνει το σαματά της, αλλά τι να κάνουμε, τη λατρεύουμε. Ακόμα κι ο σύζυγος (κι εγώ, δε το συζητώ) που γκρινιάζει ώρες-ώρες γιατί η αλήθεια είναι μας ταράζει κάποιες στιγμές με το συνεχές γαύγισμα (μιλάμε γλώσσα δε βάζει μέσα το λιζάκι μου) δε μπορεί χωρίς αυτήν. Είναι πολύ σημαντικό όταν αναλαμβάνουμε την ευθύνη "μιας ψυχούλας" να την προστατεύουμε και να τη διαφυλλάσσουμε. Χαίρομαι που βρήκατε καινούριο σπιτικό και περιμένω τη συνέχεια της διήγησής σου.
Σας φιλώ κι εύχομαι καλή δύναμη και καλό τριήμερο

creationsbyeve on 28 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:28 μ.μ. είπε...

μπράβο, καλά έκανες και δεν άφησες το σκυλάκι σου!!!

Alexandra on 4 Μαρτίου 2009 στις 1:52 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα! Πολύ χαίρομαι που σε γνωρίζω! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βρεις ένα υπέροχο σπίτι!

elie on 5 Μαρτίου 2009 στις 3:07 π.μ. είπε...

Όχι, δεν είσαι υπερβολική. Ο παρ' ολίγον σπιτονοικοκύρης σου είναι.
Καλή τύχη, εύχομαι να βρεις το σπιτάκι που ζητάς, χωρίς ταλαιπωρία και άλλη στενοχώρια!

πουαντερι on 10 Μαρτίου 2009 στις 11:53 μ.μ. είπε...

Καλεεεεε! εγω δεν εχω ιντερνετ εσενα χασαμε.
Τι εγινε; εισαι καλα βρε παιδι μου;!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare