Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

καλημερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 11:42 μ.μ.
καλημερα, σημερα δεν εχω και πολλα νεα να σας πω , αλλα περασα για μια καλημερα και ειδα τα σχολια που μου εχετε αφησει , τι γλυκες που ειστε ολες , τι παρηγορια και στηριγμα σας ευχαριστω, θα μαθω να σας απαντω και προσωπικα , το εχω στο προγραμμα. Χθες οταν σχολασα πηγα να δω τον πεθερο μου στο νοσοκομειο, στο ιδιο δωματιο ηταν μια κα που ειχε ασθενη τον αντρα της και του κρατουσε παρεα. Αρχισαμε, εκει να μιληαμε και ειδα οτι επλεκε κατι καλτσουλες, φυσικα ειχα παρει κι εγω το πλεκτο (το κασκολ της πεθερας μου), και τα λεγαμε και πλεκαμε, μου εδειξε ενα κασκολ που φορουσε με μια πλεξη που δεν την ειχα ξαναδει , και μου την εμαθε , βγαλαμε και δειγμα και τις επομενες ημερες θα το αναστησω για να το δειτε.
Κι εκεινη την εμαθε προσφατα μου ειπε απο μια κα Αλβανη . Αυτο ειναι, ειπα, οσο ζεις μαθαινεις. Σας φιλω ολες θα τα πουμε αυριο παλι.
Σας δινω μια φωτογραφια απο ενα αγαπημενο μερος την Καστορια, ειχαμε παει ταξιδι μετα τον γαμο μας, κι επειδη την αλλη Τριτη , εχουμε επετειο 2 ετων , την ξαναθυμηθηκα.


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

latreυω την καστορια.εζω παει πολλες φορες και παντα με μαγευει...
να ζησετε και παντα αγαπημενοι!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Ιανουαρίου 2009 στις 2:21 π.μ. είπε...

παπαρουνα μου , η Καστορια ειναι αγαπημενος προορισμος , και πραγματι παντα μαγικος

ΑΧΤΙΔΑ on 13 Ιανουαρίου 2009 στις 6:01 π.μ. είπε...

Υπέροχη η Καστοριά και ξέρεις είναι το μέρος που έχει τις περισσότερες εκκλησίες στο κόσμο.Είναι στο βιβλίο Γκίνες.Περαστικά στη πεθερά σου .

πουαντερι on 13 Ιανουαρίου 2009 στις 10:07 π.μ. είπε...

Περασαμε απο την Καστορια κι εμεις τοτε στο γαμηλιο ταξιδι μας.
Πραγματικα ειναι πολυ ωραια και ζεστη πολη και οι ανθρωποι της πολυ φιλοξενοι.

Να μου βαλεις την καινουρια πλεξη να την δω! θα σκασω καλε !!!!
και αμα δεν την ξερω θα μου την δειξεις;!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Ιανουαρίου 2009 στις 11:46 μ.μ. είπε...

α οχι γλυκια μου πουαντερι, δεν μπορω να σου δειξω ολα τα μυστικα μου !!! χα χα χα , ολα θα σου τα δειξω μαλλον θα την ξερεις ομως

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare