Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

καλησπερα, καλησπερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 6:20 π.μ.
καλησπερα - καλησπερα, σημερα εχω επετειο γαμου , 2 χρονια , πως περασε ο καιρος , ουτε που το καταλαβα. Να ειμαστε καλα και χαρουμενοι, και του χρονου με ενα μωρουδακι , αυτη ειναι η ευχη μου για εμας Νικολακη μου.
Του ειχα υποσχεθει ενα απο τα αγαπημενα του φαγητα, μπακαλιαρο με σκορδαλια και πατζαρια και πατατες τηγανιτες , αλλα δεν προλαβα, κατι απλο θα κανω για σημερα και το Σαββατο , θα τον περιποιηθω οπως του πρεπει.
Φιλες μου , ολα καλα κατα τα αλλα , εχω ξεκινησει και πλεκω ενα πουλοβερακι για εμενα , θα σας το αναρτησω σιγα σιγα , την Παρασκευη εχω μαθημα κι ετσι θα το προχωρησουμε κι αλλο , κι αυτα τα νηματα μια περιουσια στοιχιζουν, τι να κανουμε ομως ετσι ειναι τα χομπυ. Τα μαθηματα κεριου στο εργαστηρι τελειωσαν, διαλεξα αλλα 2 ομως κι ετσι απο την δευτερη εβδομαδα του Φεβρουαριου ξεκιναω , διαλεξα κατασκευη κουκλας και χρηστικα αντικειμενα , με με τον καιρο θα σας τα εξηγω πιο αναλυτικα. Την πλεξη που μου εμαθε η κα στο νοσοκομειο δεν εχω ξεχασει να σας τη δειξω, με την πρωτη ευκαιρια θα την βαλω κι αυτη, προσπαθησα μονη μου και νομιζω πως την εβγαλα, θα δειτε (πουαντερι και Ευα ) και θα μου πειτε.Μην σας κουραζω αλλο σας παραθετω την φραση της εβδομαδας
Δεν ειναι οτι ειμαι τοσο εξυπνος - απλα επιμενω στο προβλημα περισσοτερο χρονο.
Albert Einstein (1879-1955) Γερμανος Φυσικος Βραβειο Νομπελ 1921

Καλο απογευμα !!!!!!!!!!

15 σχόλια:

Δημιουργία on 20 Ιανουαρίου 2009 στις 11:50 π.μ. είπε...

Να ειστε καλα κοριτσι μου, γεροι ευτυχισμενοι και χαρουμενοι μεχρι τα βαθεια σας γεραματα.

kiki on 20 Ιανουαρίου 2009 στις 12:27 μ.μ. είπε...

Να είστε καλά. Γεροι κι ευτυχισμένοι!

ΕΛΕΝΑ on 20 Ιανουαρίου 2009 στις 1:11 μ.μ. είπε...

Αααααα, τι όμορφα!!!
Να ζήσετε ως τα βαθιά σας γεράματα γεροί κι ευτυχισμένοι και πάντα αγαπημένοι!! Και μ' ένα γερό μπεμπούλι σύντομα!!

πουαντερι on 20 Ιανουαρίου 2009 στις 1:35 μ.μ. είπε...

Να ζησετε! να εισαστε παντα μαζι ευτυχισμενοι και αγαπημενοι, και το μωρακι ξερει αυτο! θα ερθει στην ωρα του.

Πουλοβερ;! yes yes yes!!!!!!
πολυ μου αρεσε αυτο που ακουσα μπραβο Ασπα μου!!!!
οσο για την πλεξη;! περιμενω να την δω απο κοντα......

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Ιανουαρίου 2009 στις 11:58 μ.μ. είπε...

ευχαριστω ολες σας, για τις ευχες σας,να ξερετε στην περιοδο αυτη της κοινης ζωης μας που ειναι αρκετα δυσκολη , οι ευχες ειναι βαλσαμο στην ψυχη μας , χιλια ευχαριστω

Dorothy on 21 Ιανουαρίου 2009 στις 4:31 π.μ. είπε...

Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!

ΑΧΤΙΔΑ on 21 Ιανουαρίου 2009 στις 11:27 π.μ. είπε...

Αχ! κοριτσάκι μου να ζήσετε , να είστε πάντα ευτυχισμένοι , αγαπημένοι και με μωράκι γρήγορα..και είπαμε..νουνά αν θελήσετε..ΕΔΩ!

Κόκκινη Ομπρέλα on 22 Ιανουαρίου 2009 στις 2:16 π.μ. είπε...

Να είστε πάντα γεροί και ευτυχισμένοι και γρήγορα να σας έρθει και το μωράκι.
Πάντα χαρές κορίτσι μου!

Τι βλέπω όμως εδώ; Ξεχειλίζει δημιουργίες και όρεξη ο τόπος!
Τι ωραία!
Κι εγώ ξεκίνησα πριν ένα μήνα κόσμημα και έχω ξεκινήσει πειράματα με το βελονάκι! Με πιάνει τρελή χαρά, μακάρι να είχα χρόνο περισσότερο για όλα όσα ανακαλύπτω!

Πολλά φιλιά! ΤΗν καλημέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

MΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ!!!ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ!!

ΦΙΛΙΑ!!!

XRYSOULA on 22 Ιανουαρίου 2009 στις 10:38 π.μ. είπε...

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥ ΓΑΜΟΥ
3 φλιτζάνια αγάπη
2 φλιτζάνια ζεστασιά
1 φλιτζάνι φίλοι
1 φλιτζάνι συγγνώμη
4 κουταλιές της σούπας ελπίδα
2 κουταλιές της σούπας τρυφερότητα
5 πρέζες γέλιο
10 πρέζες πίστη

Ανακατεύουμε την αγάπη με τη ζεστασιά.Ρίχνουμε την τρυφερότητα τη συγγνώμη και την ελπίδα ανακατεύοντας απαλά.Προσθέτουμε τους φίλους. Νοστιμίζουμε με τα γέλια και την πίστη.Ψήνουμε σε λαμπερό φως ζεστού ήλιου.Σερβίρουμε καθημερινά σε μεγάλες μερίδες.Καλή επιτυχία!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!! ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!

πουαντερι on 22 Ιανουαρίου 2009 στις 11:02 π.μ. είπε...

εχεις βραβειοοοοο!!!!!

eirini on 22 Ιανουαρίου 2009 στις 1:05 μ.μ. είπε...

Πάντα ευτυχισμένοι!!! Μέσα από την ψυχή μου... με ένα μωράκι του χρόνου! Να είστε γεροί και πάντα αγαπημένοι!
Να μας δείξεις και τα έργα σου, μ'αρέσεουν τα κεριά! Φιλάκια πολλά!!!

dromaki on 22 Ιανουαρίου 2009 στις 11:58 μ.μ. είπε...

Χρόνια σας πολλά νάχετε πάντα την ίδια αγάπη και του χρόνου τέτοια μέρα να σας χαρίζει το χαμόγελο του ένα μωράκι:))

elie on 23 Ιανουαρίου 2009 στις 12:09 π.μ. είπε...

Να είστε καλά και να είστε ευτυχισμένοι!

Περιμένουμε φωτό από τα έργα σου!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare