Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:23 π.μ.
φιλες μου τι γινεται καλη εβδομαδα να εχουμε, και δυναμη για την δουλεια που μας περιμενει και στο σπιτι μιας κι ερχονται τα Χριστουγεννα, λοιπον, σας ειχα υποσχεθει φωτογραφιες απο την γιορτη του αντρα μου , επειδη τα φαγητα ηταν αρκετα θα σας αναρτω καθε μερα κι απο κατι , ξεκιναμε

καλως ηρθατε στο σπιτι μας
το δεντρακι μας να ειμαστε καλα και του χρονουτουρτα αμυγδαλου
τρουφακια με συνταγη της Κατερινας της χρυσοχερας (καποιος εκλεψε και δεν τον πηρα χαμπαρι)γιαουρτι σακουλας που το συνοδευσαμε με με γλυκο σταφυλι που το εφτιαξα τον Σεπτεμβριο και και κυδωνι που το εφτιαξε η πεθερα μου η συνταγη για την τουρτα αμυγδαλου

400 gr σαβαγιαρ

3 ποτηρια νερο

3 κουταλιες σουπας nescafe

3 κουταλιες σουπας κακαο

3 κουταλιες σουπας ζαχαρη

6 κροκους αυγων

250 gr βουτυρο (εγω συνηθως χρησιμοποιω President η' Lurpak)

1/2 ποτηρι ζαχαρη αχνη

2 βανιλιες

1 ποτηρι του κρασιου κονιακ

400 gr αμυγδαλα με φλουδα και λιγη ζαχαρη κρυσταλλικη


Εκτελεση

σε ενα τηγανακι βαζουμε τα αμυγδαλα ολοκληρα με την ζαχαρη εως οτου καραμελωσουν, απλωνουμε ενα κομματι λαδοκολλα και ακουμπαμε εκει τα αμυγδαλα αφου τα εχουμε σπασει σε ανισα κομματια με τα χερια μας , τα βαζουμε στο multi και τα θρυματιζουμε οσο μας αρεσουν ,σε ενα κατσαρολακι , βαζουμε το νερο , τη ζαχαρη , τον nescafe και το κακαο , τα αφηνουμε να εως οτου γινουν ολα ενα ζουμι, και το αφηνουμε να κρυωσει λιγο, χτυπαμε στο mixer το βουτυρο , τη ζαχαρη , τις βανιλιες, το κονιακ και τους κροκους μεχρι να γινουν μια αφρατη κρεμα, βουταμε τα σαβαγιαρ για λιγο στο ζουμι ,και τα στρωνουμε σε μια πιατελα , μετα απλωνουμε την κρεμα και πασπαλιζουμε με το καραμελωμενο αμυγδαλο , συνεχιζουμε την ιδια διαδικασια για μια στρωση ακομα, βαζουμε στο ψυγειο για να παγωσει απο την προηγουμενη ημερα.

Αν θελουμε ,προσπαρμοζουμε στα δικα μας γουστα την αναλογια nescafe , κακαο, εγω συνηθως βαζω πιο πολυ nescafe .

Εγω τα γλυκα τα κανω παντα απο την προηγουμενη , για να <<στεκονται>> καλυτερα

Αυτα φιλες μου για σημερα , καθε μερα θα προσπαθω να σας αναρτω και κατι .

1 σχόλια:

Δημιουργία on 15 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:28 μ.μ. είπε...

Να εισαι καλα κοριτσι μου, να χαιρεσαι τον αντρουλη σου.Και του χρονου να ειστε καλα.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare