Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 12:20 π.μ.

Καλημερα , φιλες μου , μεγαλη μερα σημερα τα Εισοδια της Θεοτοκου, χρονια πολλα σε ολες τις Μαριες .Χρονια πολλα ομως και στον εγγονο της αχτιδας , αγορι μου να τα εκατοστησεις . Σημερα λοιπον ειναι Παρασκευη , αλλη μια εβδομαδα φτανει στο τελος της, μολις σχολασω θα παμε με τον αντρα μου σε μια δουλιτσα που εχουμε και μετα στην πεθερα μου , για φαγητο , που μας περιμενει πως και πως. Αυριο οπως σας εχω πει εχω ψωνια με την φιλη μου, λαικη μετα , και επειτα θα μου φερουν τα χαλια , δεν θα προλαβω ομως να τα στρωσω , γιατι θα ερθουν οι φιλοι μας το βραδυ και μου εχουν παραγγειλει κοκορα κρασατο οποτε , εχω μαγειρεματα, θα τον συνοδευσω με μακαρονια τυροτα (θα σας πω αλλη φορα τι ειναι τα τυροτα , για οσες δεν γνωριζουν), θα ψησω ομως και παιδακια που ειναι η αδυναμια των αγοριων ,ε καμια πιτουλα και σαλατα , θα τα βγαλω φωτογραφιες και την Δευτερα θα τα αναρτησω για να τα δειτε κι εσεις. Την Κυριακη θα ειναι μια δυσκολη μερα , διοτι θα κρεμασουμε τις κουρτινες και θα στρωσουμε τα χαλια , καθαριοτητα και ολα τα σχετικα. Ειπα στον αντρα μου να στολισουμε και το δεντρο για να ειμαστε ετοιμοι για του Αγ. Νικολαου , αλλα μου φαινεται πως δεν με πηρε και πολυ στα σοβαρα, εγω ομως το εννουσα γιατι η γιορτη δεν ειναι μακρια και με εναν προχειρο υπολογιοσμο οι καλεσμενοι μας ξεπερενουν τους 30 κι εγω εχω αρχισει να εχω την γνωστη αγωνια μου.

7 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." on 21 Νοεμβρίου 2008 στις 2:09 π.μ. είπε...

εεμμ πως να βρεις χρόνο για τα χαλιά... όλη μέρα στην κουζίνα θα είσαι!!!!!!!!!!!!

να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!!

Aθηνά Π.Κ. on 21 Νοεμβρίου 2008 στις 9:39 π.μ. είπε...

Kαλησπέρα , μπήκα κι εγώ με το δεξί !! Ωραία η σελιδούλα σου, βέβαια εγώ με πλέξιμο δεν έχω σχέση , αλλά δεν πειράζει !!
Κι εμένα Νίκος ο άντρας μου , αλλά από τώρα προετοιμάζεσαι ???
Αααα σου στειλα μειλ , να το δεις!!
Σαμιώτικα φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ on 21 Νοεμβρίου 2008 στις 11:46 π.μ. είπε...

Σήμερα έβαλα τα χαλιά και έγινα πτώμα αλήθινά δεν περιγράφεταιη κούραση μου.

Δημιουργία on 21 Νοεμβρίου 2008 στις 12:55 μ.μ. είπε...

Καλο σαββατοκυριακο να εχεις.

stalamatia on 22 Νοεμβρίου 2008 στις 6:02 π.μ. είπε...

Καλησπέρα και από εμένα κανονικά με το δεξί ,αν και δεν πιστεύω σε προκαταλήψεις.Είδα και τις άλλες σου αναρτήσεις,είσαι χρυσοχέρα μπράβο σου και καλά έκανες που άνοιξες σελίδα.Θα τα λέμε.

ΑΧΤΙΔΑ on 24 Νοεμβρίου 2008 στις 7:35 π.μ. είπε...

Τι κάνεις φιληνάδα μου μικρή; φιλάκια.

πουαντερι on 24 Νοεμβρίου 2008 στις 10:25 μ.μ. είπε...

καλημερα!
η αναρτηση σου "ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ" δεν φαινεται καθολου, μολις παρησω πανω στον τιτλο μου λεει οτι η σελιδα αυτη δεν υπαρχει.....

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare