Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 6:15 π.μ.
Κοριτσια , αργησα αλλα ηρθα, μου φαινεται πως δεν τα καταφερνω και πολυ καλα με την διαδικασια του blog για αυτο και καθυστερω , υπομονη παρακαλω . Ευχαριστω πολυ , για τα καλα σας λογια. Λοιπον με λιγα λογια θα σας πω τι εκανα τις τελευταιες ημερες.Το Σ/Κ παρακολουθησα το σεμιναριο της τσοχας , στην Σοφη , ωραια ηταν . Εκανα βολτα στην χειμωνιατικη Ερμου , καθησα και τα ειπαμε λιγο με τον αντρα μου , γιατι ολη την εβδομαδα τρεχουμε και δεν εχουμε πολυ χρονο αν και καταβαλουμε καθε δυνατη και μη προσπαθεια. Πλεκω τα κασκολακια για τα ανιψια μου , για να τους τα δωρισω τα Χριστουγεννα που θα φαμε ολοι μαζι. Ειπα να φτιαξω και κανενα κερι αλλα δεν προλαβα , καταπιαστηκα με τις δουλειες κα να τα τωρα. Βαζω μερικες φωτογραφιες για να<<θαυμασετε >> τα εργα μου. Δεσμευομαι να σας απαντω πιο συντομα και να ανανεωνω την σελιδα μου . Αυριο θα φτιαξω τα τυροπιτακια της <<μικρης κουζινας>>, τα περιμενουν και οι <<συμμαθητες>>μου στο εργαστηρι κεριου. Σας ευχαριστω και παλι . Πουαντερι μου να χαιρεσαι τον γιοκα σου, ολα να του πανε δεξια.

ηΦιονα , τριγυριζε ολο το Σ/Κ στην κουζινα

το πρωτο μου κερι , φωτιζει το καθιστικο μας

ο Νικος και η Φιονα στο καθιστικο
το πρωτο μου κεντημα , θα το εχω τελειωσει αραγε μεχρι τουΑγ. Νικολαου ?
εδω ειναι το κασκολακι του ανιψιου μου , απο το Kangaroo το πηρα το νημα


εδω ειναι το κασκολακι της ανιψουλας μου , δεν ειναι ωραιο? ειναι το πρωτο μου

6 σχόλια:

kiki on 11 Νοεμβρίου 2008 στις 8:08 π.μ. είπε...

Καλό ξεκίνημα κι από δω.
Καλή επιτυχία με τα τυροπιτάκια.
Κι εγώ φτιάχνω πυρετωδώς τα δώρα για τα Χριστούγεννα!

Αν δεν είναι απαραίτητη η λεκτική επαλήθευση, δεν τη βγάζεις καλύτερα; Αποτρέπει κάποιον από το να αφήνει σχόλια...

Δημιουργία on 11 Νοεμβρίου 2008 στις 10:20 π.μ. είπε...

Με εντατικη δουλεια και λιγη καλη θεληση, ολα γινονται.

πουαντερι on 11 Νοεμβρίου 2008 στις 12:28 μ.μ. είπε...

Μπραβο-μπραβο βρε τι ωραια που ειναι ολα;!
το νημα το μπλε που πλεκεις το εχω παρει και εγω σε κοκκινο απο την Σοφη.
Η Φιονα σου ειναι κουκλα....και σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.

Την Κυριακη θα ερθεις στην Σοφη να πλεξουμε ολες μαζι σκουφακια και να πιουμε καφε; αχ προσπαθησε να τα καταφερεις!
θα περασουμε ωραια!!!!
ειναι στον οροφο επανω και θα μαζευτουμε στις 10 η ωρα, αν δεις οτι μπορεις ελα θα χαρω να σε δω κι απο κοντα.

ΑΧΤΙΔΑ on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:41 π.μ. είπε...

Το σκυλακι σου γλυκήτατο, το κέντημα σου επίσης, αν θες κάποιο σχέδιο πες μου, για πλεχτό ; ..πάνε στην Πουαντερί , έχει ιδικότητα!

eirini on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:46 π.μ. είπε...

Καινούργια;!!! Καλώς όρισες!!!
Και 'σύ χρυσοχέρα; Αμάν βρε κορίτσια, τί γίνεται εδώ;!
Λοιπόν εύχομαι τα καλύτερα! Να περάσεις σούπερ μαζί μας, αν και είμαι σίγουρη!
Τα κεριά τα λατρεύω!!! Όπως επίσης και το πανέμορφο σκυλάκι σου!!! Τα ζώα είναι η αδυναμία μου!
Το μπλοκ σου το έχεις κάνει τέλειο για πρωτάρα!
Να περάσεις όμορφα μαζί μας!!
Φιλάκια!!!

πουαντερι on 12 Νοεμβρίου 2008 στις 10:17 μ.μ. είπε...

Μια καλημερα περασα να πω!
Πως πανε τα σεμιναρια;!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare